חדש מבירה קלוצמן הישראלית: מארזי בירות מבוססי זני לימונים ובניחוח הדרים

בקלוצמן מייצרים בירות הדרים עם טוויסט לימוני מרענן וטעים. בחנות המותג מוצעים מארזים של בירה בכמה גדלים לבחירה ועם מבחר טעמים שניתן לבחור ולערבב במארזים. צילום אלעד דנציגר
"לקחנו את האהבה שלנו לפרדסים וללימונים הישראלים ושילבנו אותה עם חלום להקים מבשלת בירה ישראלית מקורית והתוצאה היא מעבר לכל חלום" אומר גל אלון, יזם ובעלי מותג בירה קלוצמן

מותג בירות הבוטיק קלוצמן הוקם ב- 2019 על ידי גל ובן אלון, אחים יזמים ובנים ממשיכים למשפחת חקלאים אשר מחזיקה באדמות חקלאיות בעמק חפר מאז 1906. מאז מגדלים דורות של בני המשפחה הדרים בדגש על זני לימונים, והפכו למגדלי הדרים המובילים בעולם. בקלוצמן גם אוהבים בירה טובה, מרעננת וכיפית, עם הקפדה על כל הפרטים, תוך שילוב זני הדרים נדירים ומיוחדים.

צילום מהאתר

"אחרי הרבה שנים של עבודה בתחום החלטנו להרים את הכפפה ולקחת את תחום בירות הבוטיק והקראפט בישראל לשלב הבא שלו, עם הכנת בירות הדרים עשירות וארומטיות על בסיס זני ההדרים הכי מיוחדים שגדלים אצלנו בפרדסים", אומר גל אלון בעלי מותג קלוצמן.

בקלוצמן מייצרים בירות הדרים עם טוויסט לימוני מרענן וטעים, ובחנות המותג מוצעים מארזים של בירה בכמה גדלים לבחירה, ועם מבחר טעמים שניתן לבחור ולערבב במארזים. לצד מארזי בירות, ניתן לבחור כמה בקבוקים להזמין מכל אחד מארבעה סוגי הבירה שמוצעים באתר.

צילום אחיעד דנציגר

"כל סוג בירה קלוצמן מיוצר מזן מסוים, נדיר וייחודי של פרי הדר, בעיקר לימוני בוטיק ארומטיים. בחלק מהסוגים אנו גם רוקחים חלק מעלי הלימון כדי להוסיף מרירות מעודנת ומדויקת, וארומות חזקות יותר של פרדס בכל בקבוק בירה", מוסיף אלון.

צילום מהאתר

בימים אלא מציגה החברה מספר מארזים ייחודים אותם ניתן להזמין ישירות מאתר החברה:

מארז "הכירו את הקלוצמנים" + לימון סודי אסייתי –  כולל את הטעמים פלוס הדרים ארומטיים סודיים מהפרדס אינטרדונאטו + קאפיר ליים – 169 ₪.

מארז 8 קלוצמנים עם הדרים נדירים הפרדס – המארז המושלם לאירוח – 119 ₪.

מארז 24 בקבוקים של אושר + הדר נדיר מהפרדס – כולל את מכלול הטעמים + פלוס הדרים ארומטיים סודיים מהפרדס אינטרדונאטו + ברגאמוט + קאפיר ליים – 306.36 ₪ (במקום 333 ₪).

לפרטים נוספים ולהזמנות הקליקו כאן

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר