חדש מבית האוכל האיטלקי RONIMOTTI: שירות משלוחים

RONIMOTTI, פרי אהבתם של רוני בלפר ומוטי סופר לאוכל האיטלקי וזה לזו, הוא בית אוכל קונספטואלי הכולל מסעדה, מעדנייה וקייטרינג. כל המנות נעשות יום יום במטבח הקטן, ללא מכונות, אלא רק בארבע ידיים. כמו באיטליה

מחודש פברואר מציע  בית האוכל האיטלקי RONIMOTTI ממתחם מגדלי זיו ברמת החייל, שירות משלוחים עד הבית או המשרד.
 
RONIMOTTI, פרי אהבתם של רוני בלפר ומוטי סופר לאוכל האיטלקי וזה לזו, הוא בית אוכל קונספטואלי הכולל מסעדה, מעדנייה וקייטרינג. כל המנות נעשות יום יום במטבח הקטן, ללא מכונות, אלא רק בארבע ידיים. כמו באיטליה.

למזמינים שתי אשרויות:
תפריט המסעדה שכולל מגוון מאפים הנאפים בכל בוקר במקום, מנות ראשונות, סלטים, מיני פסטות תוצרת בית, מנות עיקריות כמו ריזוטו, אוסובוקו טלה ומיוחדים המשתנים בכל יום.
כל הזמנה מהמסעדה תלווה בפוקצ'ה עם זיתים מתובלים או פסטו. את הארוחה ניתן ללוות ביין הנמכר בחצאי בקבוק  (375 מ"ל) ובקבוק שלם (750 מ"ל) במחירי חנות.

תפריט המעדנייה שמציע מגוון לחמים ומאפים איטלקיים, אנטיפסטי מגוון וצבעוני, מבחר גבינות ונקניקים חלקם עבודת יד, פסטות תוצרת בית – רביולי במילויים שונים, ניוקי, קנלוני, לזניה, טליאטלה, פפרדלה, לינגוויני וכיוב', רטבים, ממרחים, ומגוון מתוקים. תפריט המעדנייה כולל מבחר יינות, שמנים, ומוצרי ייבוא שונים. באתר האינטרנט

שעות פעילות המשלוחים: א'- ו', בין השעות 17:00-23:00
מינימום הזמנה: 79 ₪
אזורי החלוקה יתרכזו בשלב ראשון בשכונות הצפוניות של תל אביב, ובמרכז – כוכב הצפון, בבלי, יהודה מכבי עד כיכר המדינה.

RONIMOTTI 
רח' ראול וולנברג 24, רמת החייל, ת"א
טל. 03-6441552
www.ronimotti.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר