חדש מחברת פאוזה: קפסולות קפה Tierra מבית לוואצה

קפסולת קפה בעלת ניחוחות פרחוניים עדינים ומורכבת מפולי קפה ירוקים- פולי הקפה האיכותיים ביותר, העשויים 100% ערביקה

חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן, המתמחה בפתרונות קפה והזכיינית הבלעדית של חברת "לוואצה אספרסו פוינט" בישראל, מוציאה לשוק את Tierra, קפסולת קפה בתערובת חדשה, כחלק מפרויקט קהילתי עולמי.

Tierra הינה קפסולת קפה בעלת ניחוחות פרחוניים עדינים ומורכבת מפולי קפה ירוקים – פולי הקפה האיכותיים ביותר, העשויים 100% ערביקה. הטעם החדש של קפסולת Tierra, מצטרף למשפחות הטעמים הקיימת של לוואצה: קרמה ארומה, ארומה פוינט, ארומה קלאב, טופ סלקשיין ונטול קפאין.

המוצר, שפותח על ידי חברת לוואצה העולמית, עמד בבסיסו של רעיון כיצד לתרום למגדלי הקפה בקהילות עניות שבהונדורס, פרו וקולומביה, כך, שכל רכישה של קפסולת הקפה Tierra תביא לשיפור חייהם, החל מאספקת ציוד מודרני לגידול קפה ועד להקמת מרפאות ובתי ספר לילדיהם.

הפרוייקט הקהילתי נעשה בשיתוף הארגון הבינלאומי Rainforest Alliance המעורב בפרוייקטים עולמיים לשיפור איכות חייהם של אזרחי מדינות העולם השלישי בכלל ובמרכז אמריקה בפרט.

בשיטת הקפסולה אין צורך במיומנות או הכנות מיוחדות ליצירת הקפה המושלם. כל קפסולה מדודה לכמות ולמידת ההידוק האופטימלית, סגורה הרמטית, שומרת על טריות למשך שנה ומאפשרת לצרכן הסופי ליהנות מקפה מושלם בלחיצת כפתור קלה!.

את קפסולת ה- Tierra ניתן לרכוש בטלפון: 1-800-36-01-01 במהדורה מוגבלת ובמחיר היכרות של 23 ₪.
כל ערכה מכילה 12 קפסולות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר