חוגגים אביב ופסח ב- One1up: סושי, יינות, גבינות וסלטים

לאחר מינגלינג בשמש אחר הצהריים הנעימה, עם סושי שהוכן במקום, לחמים טריים, גבינות בוטיק, ירקות חתוכים וסלטי חסה, ולא פחות חשוב: היינות של יקב תבור, התכנסו יותר מ- 150 עובדי החברה ושמעו מהמנכ"ל, שי אוזון, על התארגנות מדיניות החברה בשנת 2009

One1up, חברת שירותי אורקל הגדולה בישראל מקבוצת One1, חגגה את האביב ואת חג הפסח הממשמש ובא באווירה כפרית בגן ואולם האירועים קריפטון בכפר הירוק.

לאחר מינגלינג בשמש אחר הצהריים הנעימה, עם סושי שהוכן במקום, לחמים טריים, גבינות בוטיק, ירקות חתוכים וסלטי חסה, ולא פחות חשוב: היינות של יקב תבור, התכנסו יותר מ- 150 עובדי החברה ושמעו מהמנכ"ל, שי אוזון, על התארגנות מדיניות החברה בשנת 2009 המאופיינת בהזדמנויות עסקיות רבות מחד ובסיכונים מאידך, על הפרויקטים בביצוע ואלה שבדרך, וכיבדו במחיאות כפיים שני עובדים חדשים מחברת הבת האירופאית של One1up.

למחיאות כפיים זכו גם שלושה עובדים מצטיינים: רוזה איגלה, מיכל וולקן ושרון שקד, שזכו לכבוד והערכה ובסוף שבוע זוגי.

לפני שכל העובדים קיבלו חבילות שי לחג, ניצל איימן נטשה, ה- CTO של One1up, את ההזדמנות וזכה לסדנת סושי פרטית מהסושימן המקצועי.

בתמונה העליונה – מנהלי One1up באירוע: מימין לשמאל – אריה גליקמן, סמנכ"ל מכירות מוצרים; שי אוזון, מנכ"ל; ארנון יפה, סמנכ"ל תפעול; עדי לוסין, סמנכ"לית פיתוח מקצועי; רומן מיטשל, סמנכ"ל מכירות; ירון חדוות, מנהל לקוחות.

צילום: עופר עמרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר