חודש נוסטלגיה בקפה מונטיליו

שעת סיפור לילדים עם מספר הסיפורים שלמה אבס, הופעות חיות של שירי ארץ ישראל בשיתוף בית הספר "רימון", הקרנות של סרטי קאלט, מופע סטנד אפ, בחודש הנוסטלגיה של בית הקפה "מונטיליו"

בבית הקפה הכפרי במונטיליו שבגני יהודה, יקיימו מ=ה- 14.7 עד 15.8, חודש נוסטלגי מיוחד שכולו הצדעה לאהבות הגדולות של פעם. במהלך החודש יתקיימו הקרנות מיוחדות של סרטי מופת וקאלט, הופעות שירה בציבור בשיתוף תלמידי בית הספר למוסיקה "רימון", סטנד אפ ישראלי, ושעת סיפור לילדים עם המספר שלמה אבס.

בכל יום שני החל מ- 14.7.08 תיערך במונטיליו הקרנה מיוחדת תחת כיפת השמיים של סרטי נוסטלגיה כמו: "הנסיכה הקסומה", "מציצים", "אי טי" ו"חלף עם הרוח".
בכל יום שלישי החל מ- 15.7.08 יקרינו מקבץ מערכוני הגשש החיור האהובים מכל הזמנים.
ביום רביעי 16.7.08. 18:00 בערב – שלמה אבס, מספר הסיפורים הראשון בישראל יתארח במוניטיליו, וירתק את הילדים עם סיפורים קסומים ומקוריים. מחיר כרטיס לילד 25 ₪ (מוצע להזמין מקום מראש).
ביום רביעי 23.07.08 ב21:00 בערב – הסטנדאפיסטית יעל קפיטולניק תתארח עם מופע שיציג את הצד ההומוריסטי של האמונות הטפלות. מחיר כרטיס 35 ₪. יש להזמין מקומות מראש.
בימי רביעי החל מ- 30.07.08 יארח מונטיליו הופעות חיות: שירי ארץ ישראל עם אמנים צעירים מבית הספר רימון, ערבי שירי נוסטלגיה עם קאוורים לשירים אהובים מכל הזמנים כמו אלה של הביטלס, אלוויס פרסלי ועוד.

מונטיליו הוקם לפני תשע שנים בלב מטע זיתים רענן וירוק, כספריה שכונתית לתושבי סביון וגני יהודה, המגישה גם קפה ועוגות ביתיות.
עם השנים התפתחה הספרייה והפכה לבית קפה חלבי צמחוני, המציע מנות ביתיות.
נראה כי האווירה הכפרית והמשפחתית היא סוד הקסם של מוניטיליו כפינת חמד ירוקה בלב גוש דן.


מונטיליו
רח' המתנחלים 1, גני יהודה
טל. 03-5346267

א- ו: 8:00 בבוקר עד 2:00 בלילה
שבת: 10:00 בבוקר עד 2:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר