חומוס בשינקין: עוברים לחמודי במדאמס

עבור המבקרים בשינקין, מדאמס היא תוספת קולינרית חשובה ומוצלחת. לא בטוח שיש כאן בכלל תחרות מול החומוסיה הוותיקה של אכרם, אך מי שמגיע לאזור מוזמן לגלות את אחת החומוסיות הטובות

בתי הקפה והמסעדות ברחוב שינקין בתל אביב באים והולכים. יש המחזיקים מעמד, אחרים מתחלפים בהתאם לביקוש, בהתאם לטרנדים. יש כמה מוסדות קולינריים ברחוב, בהם סוס עץ, אורנה ואלה והחומוס של אכרם, הממוקם בקרבת שדרות רוטשילד.

החומוסיה הוותיקה ברחוב נהנתה עד לאחרונה מבלעדיות לא מוסברת, עד שהגיע סוף סוף מתחרה ראוי המציע את החומוס שלו. עזבו אתכם מאכרם, עכשיו הגיע הזמן לחומוס של חמודי.

המקום, כאמור, נקרא מדאמס, והבעלים הם בכלל טוני ניצן ושוקי מזרחי, המחזיקים כבר בשני סניפים של חומוסיות ברמת אביב ובהדר יוסף תחת אותו השם. חמודי, אם כך, עובד במקום, אבל המפגש הלבבי איתו והעובדה כי שתי החומוסיות של שינקין מנוהלות על ידי ערבים, הפכו את מדאמס עבורי לחומוסיה של חמודי.

מה מציעים כאן? חומוס על בסיס מתכון שהגיע מעכו, כאילו ששם העיר המעורבת אמור להלך קסמים על חובבי חומוס מושבעים. חומוס טרי, חלק וטעים במיוחד, המוגש במספר וריאציות: עם גרגירים, פול או ביצה חומה, ויש גם חומוס קומפלט – הכול וכולם ביחד, מנה טעימה ומשביעה במיוחד (26 ₪), חומוס עם שקשוקה וחומוס פטריות.

כל מנה מגיעה כמובן עם פיתות, וכיאה למיקום ולטרנד, אפשר להזמין פיתה מחיטה מלאה. בעקרון יש גם אפשרות לפיתה ללא גלוטן, אך זו לא היתה זמינה בביקור שלנו.

לצד זה אפשר להזמין מרק עדשים או שעועית. אנו ניסינו את מרק השעועית שהיה פשוט, ביתי וטעים (24 ₪), יש צ'יפס דק דק שכיף לנשנש (8 או 18 ₪), ופלאפל טעים שגם אותו עושים במקום, כמובן (1.5 ₪ לכדור).

התפריט מציע עוד מנות דוגמת ארוחת ילדים, מנות פלאפל, קינוחים, ואפילו ארוחה עסקית משתלמת המוצעת כל היום: חומוס, סלט אישי, 3 כדורי פלאפל, צ'יפס ושתייה תמורת 39 ₪.

עבור המבקרים בשינקין, מדאמס היא תוספת קולינרית חשובה ומוצלחת. לא בטוח שיש כאן בכלל תחרות מול החומוסיה הוותיקה של אכרם, הנמצאת בחלקו המזרחי והרחוק יותר של הרחוב. כך או כך, מי שמגיע לאזור מוזמן לגלות את אחת החומוסיות הטובות שיש.

מדאמס
רח' יצחק נפחא 3
ליד גינת שינקין תל אביב
טל. 03-5055344
א'-ה' 9:00-21:00 , ו' 9:00-16:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר