חורף ירושלמי במסעדות בעיר

משהו קורה בירושלים. לתושבי העיר יש יותר ויותר אפשרויות לאכול טוב בעיר, והתל אביבים ותושבי המרכז מתחילים להעלות את העיר על מפת המסעדות שלהם. לפניכם לקט חלקי

דה-ספגטיס – מסעדה איטלקית באווירת חדש-ישן וטעם של עוד
לקראת החורף הירושלמי, מסעדת דה-ספגטיס מחליפה את תפריטה. כמו כן המסעדה פותחת מערך משלוחים, כך שתוכלו ליהנות ממטעמי החורף החדשים של המסעדה לא רק באווירה ונוף עוצר נשימה של חומות ירושלים הנשקף מהמסעדה הממוקמת במתחם שדרות אלרוב ממילא, אלא גם ליהנות ממטעמים איטלקיים בבית.
"דה ספגטיס" מציעה אוכל איטלקי חלבי כשר למהדרין, בתפריט מגוון ומחירים נוחים. התפריט כולל מנות פתיחה כמו ברוסקטה פטריות, מאפה איטלקי או סלט הבית, המוגש עם צ'יפס בטטה פריך.
למנות עיקריות מבחר של כ-30 סוגי ספגטי ברוטבי שמן זית, עגבניות ושמנת. התפריט מכיל גם מנות קטנות ואישיות של אנטיפסטי, וכן דגים אפויים בתנור, פיצות וסלטים. 
לקינוח ניתן לבחור מתוך מבחר מנות אחרונות, ביניהן מוס שוקולד מקופלת, פאי תפוחים או עוגת שוקולד חמה.
דה ספגטיס, מתחם ממילא ירושלים, 02-5003737

חורף במלון ענבל בירושלים – שילוב של חדשנות, ניחוח של חו"ל ומטבח מקומי
השף הראשי של מלון מלון ענבל ירושלים, שף מוטי בוחבוט, מכין במיוחד עבור ימי החורף הקרים תפריטים מגוונים, ביניהם מגוון מרקים מקוריים.
בין המנות של שף מוטי בוחבוט: צלע טלה ברוטב יין אדום, ריזוטו פטריות , מח עצם מונח על מצע ברוסקטה בעיטור עגבניית שרי קלויה ופלח לפת טרי, או פילה דג ברמונדי צרוב במעטה קשקשי תפוח אדמה ברוטב זעפרן וקוקוס, קרם בטטה.
לצד אלו שף מוטי בוחבוט הכין מנות חדשניות ומתוחכמות כגון מרק בטטה בארומת מנגו.
להזמנות ופרטים נוספים: מחלקת הזמנות – מלון ענבל ירושלים, 02-6756625

חורף בספגטים ירושלים
השפים שחר ברנע ושי דובלרו ממסעדת ספגטים ירושלים, יצרו תפריטי חורף חדשים הכוללים מאכלים מותאמים לחודשי הקור הירושלמי, וביניהם, מלבד סוגי הפסטות המוגשים בשלל רטבים, גם מגוון מנות ראשונות, פיצות, בשרים, דגים ופירות-ים.
בין המנות בתפריט החורף:
• פיצה נאפולי – 44 ₪ – רוטב עגבניות, מוצרלה טרייה, צ’ילי, אורגנו, רוקט, פרמז’ן ושמן שום
• פיצה איטליאנו – 46 ₪ – רוטב עגבניות, מוצרלה מגורדת, קרם פסטו, צ’ילי, גבינת פטה, בצל סגול ובזיליקום
• ראגו כפרי על ניוקי – 69 ₪ – נתחי בקר בבישול איטי עם ירקות שורש, חמאה, פטריות פורצ’יני ושמפיניון, שום טרי ופטרוזיליה מוגש על ניוקי
• פפרדלה פולו פונגי – 53 ₪ – שמן זית, שום, חזה עוף צרוב, רוטב עגבניות, פטריות שמיפניון, אורגנו ובזיליקום
ספגטים ירושלים, הלל 35 ירושלים, טל. 02-6235547
7 ימים בשבוע 12:00 עד 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר