חידושים במסעדת לילית: השף נעם דקרס ותפריט חדש

התפריט שואב את השראתו מניסיונו העשיר של השף בארץ ובחו"ל, וכולל כמה הפתעות כמו שווארמה בלאפה או סשימי דג ים בבלאדי מרי. המשותף לכל המנות הוא שימוש בחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר שניתן להשיג, כאשר בכל מנה יש כוכב מרכזי בולט אחד, ויתר הרכיבים תומכים בו ובטעמו

אחרי שינוי הבעלות והמראה, מגיע תור שינוי התפריט ב"לילית", מסעדת הגורמה הכשרה בבית אסיה בתל-אביב, עם פריט חדש פרי יצירתו של השף שגויס זה עתה לשורותיה, נעם דקרס – לשעבר ברקרולה.

התפריט שואב את השראתו מניסיונו העשיר של השף בארץ ובחו"ל, וכולל כמה הפתעות כמו שווארמה בלאפה או סשימי דג ים בבלאדי מרי. המשותף לכל המנות הוא שימוש בחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר שניתן להשיג, כאשר בכל מנה יש כוכב מרכזי בולט אחד, ויתר הרכיבים תומכים בו ובטעמו. הן חובבי בשר והן שוחרי דגים ימצאו בתפריט מענה למבוקשם, ו"לילית" מוכיחה שאין סתירה בין אוכל כשר לארוחת גורמה.

בין המנות בתפריט החדש:
ראשונות – קרפצ'יו סינטה עם שעועית ירוקה, ויניגרט דיז'ון ובצלצלי שאלוט (45 שקל); כבד עגל חלב עם ריבת בצל, סילאן וסירופ בלסמי (48 שקל); סלט חם של ארטישוק,סלק וצנונית עם ויניגרט סלק וחרדל (42 שקל); קוד אטלנטי צרוב עם סלרי, תפוחי עץ, אגוזי פקאן ויין אדום (58 שקל).

עיקריות – סינטה בגריל עם פירה גס של תפוחי אדמה ופטרוזיליה (115 שקל); פילה בורי עם פולנטה בגריל, לימון קונפי ומרק זרעי עגבניה (76 שקל); סלמון בגריל עם בשר בטטות, שום קונפי וקרמל בלסמי (85 שקל); סנייה בשר טלה צלוי עם חצילים, עגבניות, גרגרי חומוס וטחינה חמה (86 שקל); אנטרקוט צלוי על הגריל עם צ'יפס עבים במיוחד (86-162 שקל, בהתאם למשקל).

קינוחים – מרק תותים טריים עם סורבה לימון (38 שקל); מרק שוקולד חם וגלידת קינמון (42 שקל); באונטי גלידת שוקולד עם קוקוס, קראנץ' שוקולד, נוגט ושקדים (38 שקל).

נעם דקרס צבר את ניסיונו במטבחים של "קלואליס", "לחם ארז" ו"רפאל", אך את כרטיס הכניסה שלו למועדון אשפי המטבח המקומיים הוא קנה בזכות היצירתיות והמעוף הקולינרי שהפגין כשף וסו-שף במסעדות המובילות "ברקרולה" (שלוש שנים) ו"מול ים" (ארבע שנים).
כשף הבית של "לילית" עומד דקרס גם בראש הצוות המקצועי המפעיל את הפרויקט החברתי של "לילית", שבמסגרתו בני נוער בסיכון שנפלטו ממסגרות חינוכיות, העוברים הכשרה מקצועית בת שנה וחצי במקצועות המסעדנות הסוללת בפניהם את הדרך להשתלבות מועילה בחברה.

לילית
בית אסיה רח' דפנה 2, תל אביב
טל. 03-6091331

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר