חידושים קולינריים במלון ישרוטל אמבסדור באילת

מזנון ארוחת הבוקר מתאפיין, בנוסף לשפע מרכיבי ארוחת הבוקר המלונאית הישרוטלית הידועה, גם בתחנה אקטיבית, בה מכינים ומגישים פיצות, על בסיס פוקצ'ה, מבצק עלים, ויש גם ריבות ביתיות, ופינת חליטות תה, בטעמים שונים. חידוש נוסף שהוכנס לאחרונה – פינה של מנות אישיות, המוגשות בכוסות או בספלי אספרסו קטנים

מלון "ישרוטל אמבסדור" ממוקם מול שמורת חוף אלמוג היפהפייה של אילת, כ-6 ק"מ ממרכז העיר, ומציע חופשה הרחק מהמולת העיר, חופשה המתאימה הן לאוהבי השקט והשלווה והן לחובבי פעילויות איכותיות, במים, מתחת לפני המים וביבשה.
במלון 251 חדרים, ויש בו שפע אפשרויות הסעדה המתאימות לכל טעם, לכל גיל, בכל שעות היום.

את ארוחת הבוקר אתם מוזמנים לסעוד בחדר האוכל המרכזי של המלון, MARCHE, הבנוי ממזנונים פתוחים, בהם משובצות עמדות להכנת המנות בזמן אמת, מול עיני הסועדים. חדר האוכל עבר לפני מספר חודשים שיפוץ, והוחלפו בו השטיחים וריפודי המושבים, ומספר מקומות הישיבה הוגדל, כך שהמקום מסוגל להכיל עד 350 איש, בו בזמן.
מזנון ארוחת הבוקר מתאפיין, בנוסף לשפע מרכיבי ארוחת הבוקר המלונאית הישרוטלית הידועה, גם בתחנה אקטיבית, בה מכינים ומגישים פיצות, על בסיס פוקצ'ה, מבצק עלים, ויש גם ריבות ביתיות, ופינת חליטות תה, בטעמים שונים. חידוש נוסף שהוכנס לאחרונה – פינה של מנות אישיות, המוגשות בכוסות או בספלי אספרסו קטנים, ובהם המתוק-מתוק הזה, שכל כך קשה להתעלם ממנו, במיוחד כשהוא מוגש בצורה כה מפתה – קינוחי פנה-קוטה, פלאן קרמל, מוזלי, ואפילו עוגת גבינה.

בכל ארוחת ערב, המוגשת אף היא בחדר האוכל "מרשה", תמצאו בין 3 ל-5 תחנות הגשה אקטיביות, בהן מכינים מול עיניכם את המנות – גריל לסוגיו, ירקות מוקפצים בסגנון איטלקי וסיני, אוכל סיני ופסטה ברטבים שונים. אלכס קובליוב, שף המלון, מספר כי הוא אוהב לשלב בארוחת הערב תבשילים אותנטיים, שנעשים בדיוק לפי המתכון מבית סבתא, כמו טג'ינים מרוקניים, או אוכל בוכרי מקורי.

עמית קוגל, מנהל מחלקת מזון ומשקאות במלון, מרחיב: "חידוש נוסף במלון היא מסעדת הברביקיו, הנמצאת ממש על שפת הבריכה, ומהווה חלופה לארוחת הערב בחדר האוכל, לאורחי המלון השוהים בו על בסיס חצי פנסיון, וגם לאורחים אחרים, השוהים במלון על בסיס לינה וארוחת בוקר, וחפצה נפשם ליהנות מארוחת הערב של המלון. המסעדה ממוקמת במרפסת חדר האוכל, ומהווה חלק ממנו, בארוחת הבוקר, אך בערב היא נאטמת בחלונות זכוכית, ממוזגת כולה ובעלת כניסה נפרדת.
זה הזמן, מול מי הבריכה והאורות המרצדים, לבלות כאן ערב קסום ורומנטי, וליהנות ממבחר סלטים, פיתות מיוחדות במינן ומבחר מנות – סטייק ורד הצלע, קבב ביתי, סטייק פרגית או פילה דג מושט. מגוון הקינוחים מגרה ומשתנה, על בסיס יומי – מלבי, סורבה, פלאן קרמל וגם קינוחים מוכרים כמו פירות ואבטיח. במסעדת הברביקיו לא שכחו את הילדים, ולהם מוצעות מנות קטנות יותר הכוללות שניצלונים או נקניקיות עם תירס וצ'יפס".

בין ארוחת הבוקר לערב, שהן גדושות ושופעות כל טוב, אם בכל זאת בא לכם לנשנש משהו, גשו ל-"רונדו-בר" בבריכה, וטעמו מתפריט הסלטים הבריא והקל. גם כאן ממתינות לילדים ארוחות "קומבו" בקרטוניה מיוחדת, עם המבורגר או שניצלונים, צ'יפס, שתייה וקרטיב לקינוח, בדיוק מספיק בין קפיצה לצלילה במי הבריכה…

עוד אפשרות לסעודה קלה היא בלובי המלון, המגיש תפריט חלבי, הכולל כריכים, סלטים, פיצות ופסטות, קפה קר וקפה חם לסוגיו וכמובן משקאות קלים וחריפים. תפריט הלובי מוגש לאורחים, ברצף, בין 11.00 ועד 24.00.

פורסם ב"שמשיה", המגאזין הייחודי לחברי חוג השמש של רשת מלונות ישרוטל, גליון מס' 16, חורף 2006.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר