חלב ובשר: רשת קפה גרג מקימה סניף משולב באוניברסיטת חיפה עם רשת סנדוויץ' בר

הסניף המשולב כשר, ומחולק לשתי עמדות. עמדת קפה גרג חלבית עם התפריט של הרשת, כולל סלטים, כריכים, מאפים, טוסטים, ראפים, פיצות,קישים מרקים, מוזלי, מנות עסקיות מגוונות, כל סוגי הקפה והמשקאות

רשת קפה גרג הנמצאת בבעלות משותפת של יאיר מלכה וגלעד אלמוג, תפתח סניף משולב ראשון עם רשת סנדוויץ בר, שגם היא בבעלותם.
הסניף ייפתח על שטח של כ- 65 מ"ר ברחבה החיצונית של בניין אשכול באוניברסיטת באוניברסיטת חיפה.

הסניף המשולב כשר, ומחולק לשתי עמדות. עמדת קפה גרג חלבית עם התפריט של הרשת, כולל סלטים, כריכים, מאפים, טוסטים, ראפים, פיצות, קישים מרקים, מוזלי, מנות עסקיות מגוונות, כל סוגי הקפה והמשקאות.
לצד בית הקפה יפתח סנדוויץ בר כרמל בשרי, המציע כ- 30 סוגי נקניקים וסלטים להכנת כריכי בגט או ג'בטה.

סניף קפה גרג החדש הוא השני שנפתח בחיפה השנה, ומצטרף ל- 14 סניפי הרשת בעיר ול- 60 סניפי קפה גרג ברחבי הארץ. סניף סנדוויץ בר כרמל הוא השלישי של הרשת הפועלת באזור חיפה.

יאיר מלכה, מבעלי שתי הרשתות, אומר: "הסניף בקונספט החדש מציע שילוב מוצלח של קפה איכותי וסנדוויץ בסגנון ביתי המוכן במקום. תחת גג אחד הלקוח נהנה משני מוצרים באיכות ללא פשרות. סנדוויץ בר כרמל הוא מוסד בן 20 שנה שידוע בכריכים העשירים והאיכותיים שלו, וספינת הדגל של קפה גרג היא הקפה המשובח".

מלכה מציין כי קונספט הסניף מותאם לסטודנטים המתפנים לארוחה קלה בהפסקות בין השיעורים. התפריט קליל וכולל גם מנות בריאות. השירות עצמי עם אפשרות לקחת או לשבת במקום והמחירים מותאמים לסטודנטים. מחירי מנות קפה גרג יהיו זולים בכ- 30% ממחירי הרשת.
לדבריו, בהמשך ייפתחו סניפים נוספים משולבים במיקומים אסטרטגיים ובמרכזי מסחר מובילים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר