חתיכה איטלקית לצהרים Rustico Lunch break

מעכשיו, ניתן ליהנות מהטעמים האיטלקיים, האותנטיים והקלילים במחירים נוחים במיוחד, עם עסקיות הצהריים החדשות של Rustico. העסקיות מוצעות בין השעות 12:00 עד 17:00, ומציעות בחירה בין שלוש אפשרויות של ארוחה מלאה בפחות מ-40 שקל. כמו כן, ניתן להזמין מהתפריט הרגיל, אשר מוצע בשעות אלו בהנחה של 10 אחוז

מעכשיו, ניתן ליהנות מהטעמים האיטלקיים, האותנטיים והקלילים במחירים נוחים במיוחד, עם עסקיות הצהריים החדשות של Rustico. העסקיות מוצעות בין השעות 12:00 עד 17:00, ומציעות בחירה בין שלוש אפשרויות של ארוחה מלאה בפחות מ-40 שקל. כמו כן, ניתן להזמין מהתפריט הרגיל, אשר מוצע בשעות אלו בהנחה של 10 אחוז.

התפריט שבנה השף דינו סרטיראני עושה שימוש במיטב חומרי הגלם האותנטיים: שמן זית טהור, קמח מיוחד, עשבי תיבול טריים, גבינות ופירות ים טריים. בבניית התפריט ובטכניקות ההכנה מושם דגש מיוחד על יצירת מנות טעימות שהן גם קלילות, בריאות ומאוזנות. האוכל המצוין, המיקום הנוח במרכז תל אביב, המחירים הנגישים והאווירה החמימה הופכים את ההצעה למפתה במיוחד.

שלוש האפשרויות (מלבד התפריט הרגיל, שמוצע בהנחה של 10 אחוז בשעות אלו) כוללות:

פיצה מרגריטה עם תוספת לבחירה, מרק היום קטן או סלט קטן ושתייה קלה – 35 שקל.

סלט היום של Rustico בלווי פוקאצ'ת הבית, מרק היום ושתייה קלה – 35 שקל.

ספגטי או פנה ברוטב לבחירה (רוזה, בולונז, פסטו, אלי אוליו וארביאטה), מרק היום קטן או סלט קטן ושתייה קלה – 39 שקל.

רקע: Rustico מציעים תפריט שנבנה על ידי השף דינו סרטיראני ומציע מגוון טעמים איטלקיים אותנטיים במחירים נוחים. המנות מורכבות בזריזות לנגד עיני הסועד ונאפות בתנור לבנים איטלקי, תוך כדי דיאלוג מתמיד בין הברמן-שף לסועד שיושב על הבר.

העיצוב המיוחד של ירון טל עושה שימוש בעץ טבעי ובצבעים חמים על מנת ליצור אוירה מודרנית אך חמימה, המתאימה למשמעות השם – כפרי ומחוספס, כאשר בנוסף לישיבה ליד הבר המקום מציע גם מקומות ישיבה. עוד במקום – RustiGO, חנות take away הפונה לשדרה ומוכרת לעוברים ושבים מגוון כריכים וכן פיצות ופוקאצ'ות מיוחדות מתוצרת המקום.


שדרות רוטשילד 15, תל אביב
כל יום משעה 10:00 ועד השעות הקטנות של הלילה
טל' 03-5100039

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר