טדאם – קינוחים עם טעם של עוד

טדאם הינו בוטיק קינוחים שלא חושש להיות סקרן, בועט וחצוף. ניכר בשירן מתתיהו שהיא מעזה, מוצאת רכיבים חדשים, בועטת במוסכמות (קינוחים מרובעים) ובעיקר יצירתית ומקצועית

טעים ואסתטי, צבעוני וממכר – 'טדאם', אם יורשה לי לומר, הוא בוטיק הקינוחים החדש הכי חם עכשיו בעיר. בלב שוק הפשפשים ההומה אדם, פתחה שירן מתתיהו הידועה לטובה מהתוכנית 'בייק אוף', בית לקינוחים ומאפים עדכני, ברוח האינסטוש. עם עיצוב מהאגדות ואמביציה עצומה, היא עוד תכבוש את העולם.

צילום יורם בלומנקרנץ

זהו בוטיק קינוחים שלא חושש להיות סקרן, בועט וחצוף. ניכר בשירן שהיא מעזה, מוצאת רכיבים חדשים, בועטת במוסכמות (קינוחים מרובעים!), ובעיקר יצירתית ומקצועית.

יורם הצלם ואנוכי, אוכלי קינוחים ידועים, שבמקום דם זורם לנו סוכר בעורקים, נכנסנו לבוטיק באחד מימי השבוע בשעות אחר הצהריים. את פנינו קיבלה שירן מתתיהו, יוטיוברית מובילה ומשפיענית רשת בתחום האפייה, חייכנית ונעימה, שהגישה לנו לשולחן מכל טוב מעשי ידיה להתפאר.

שירן מתתיהו. צילום מתוך הבלוג שלה

את עסק החלומות שלה בנתה בכוחות עצמה, ברוח צעירה. לא בכדי המקום נראה כמו אליס בארץ האינסטוש – בצבעי תכלת, ורוד, סגול וצהוב, עם נדנדה בצורת סופגנייה להנאת באי- המקום.

טדאם שנפתח ממש לאחרונה באוגוסט 2021,, הוא הגשמת חלום של מי שמנהלת בלוג מתכונים, ערוץ יוטיוב ודפי פייסבוק ואינסטגרם מצליחים. בעידן בו בוטיקים לקינוחים נפתחים כפטריות אחרי הגשם, המקום של שירן מתתיהו בולט בנועזות שלו (קינוחים מרובעים כבר אמרנו?), תוסיפו לזה חומרי גלם משובחים, קינוחים אווריריים, חפים מדחיסות מוכרת של חנויות מאפה, והרגשה כללית של שמחה כשנכנסים לבוטיק המתוק והקטן הזה.

צילום יורם בלומנקרנץ

אכלנו קרואסון מרובע נדיב בטעם פיסטוק עם שוקולד לבן, עכשיו אני מבינה למה יש אנשים שקרואסון מוציא אותם מדעתם. הקרואסון שחה במחית פיסטוק נדיבה וטעימה. המשכנו לחד קרן טוטי פרוטי שגם הפתיע במקוריות, עם טעם עדין וכולו אומר נחת. לטוטי פרוטי הצטרף בשמחה גם טארט לימון, שהשילוב בו בין המתוק לחמצמץ היה מאוזן ומתקתק. קינחנו בעוגיית שוקולד צ'יפס גדולה, יצירת מופת שמגיע לה כוכב מישלן.

צילום יורם בלומנקרנץ

כמובן ניתן למצוא במקום עוגות גדולות, ברזי שוקולד ואמבטיות שוקולד, ועוד מתוקים מטריפים שעושים שמח בפה. המחירים נעים סביב 8 ₪ לקרואסון, 15 ₪ לעוגיות, קינוחים אישיים – 30-35 ₪, קינוחי מיני במארזים של 4 – 58 ₪, או 8 – 98 ₪. עוגות ראווה ועוגות יומולדת: עוגות סוכריות נשפכות, עוגת 4 שוקולדים ועוגת גבינה עם נוגט ואגוזי לוז – 280-340 ₪, עוגות שמרים ורוגלעך – 55 ₪, עוגה מקרואסונים במילויים שונים – 65 ₪. כשר.

טדאם – שוק הפשפשים, רבי פנחס 11 תל אביב יפו. א׳-ד׳ 12:00-00:00, ה׳ -12:00-2:00, ו׳- 10:00-16:30

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר