טוסקנה בגולן: המסיק בבית הבד של הגולן יתקיים עד סוף דצמבר

חברת "אמא אדמה" ממושב רמות מקיימת במהלך המסיק מפגשי שטח וסיורים המסתיימים בביקור בבית הבד של הגולן ומותאמים אישית בשילוב ארוחות

המסיק בבית הבד של הגולן יתחיל ביום א', 24.10.2006, ויתקיים עד סוף דצמבר, תוך אפשרות למסיק אישי, מפגשי שטח וסיורים בשילוב ארוחות.

בית הבד של הגולן השוכן בפאתי קצרין, מעבד כ-300 טון זיתים הנמסקים ממטעיו ומורכבים מ-10 זנים שונים המשמשים לייצור 3 טעמי שמן זית כתית מעולה ייחודיים: טבחא, בית ציידא וכורסי.

זיתי מסיק ההרצה המתחיל ב-24 באוקטובר משמשים להכנת שמן הזית הייחודי של בית הבד "בית ציידא". שמן זה מופק מזנים ישראלים טיפוסיים עם נגיעה של זנים עדינים, ומכונה "הישראלי המחוספס".
בנוסף משתמשים בזיתים אלו להתחלת הכנת שמן הזית "טבחא" – המתאפיין בהיותו היחיד בישראל המיוצר ללא הגרעין (כך שאין בו שמן גרעין, שאיננו שמן זית). את ה"טבחא" מכינים במהלך כל עונת המסיק.

בית הבד של הגולן הינו בית בד בוטיק, והוזמן לאחרונה להיות אחד משנים עשר המייסדים, (נציג מכל מדינה) של מועדון שמן הזית האיטלקי החדש "ווילאז".

לתיאום ביקורים בבית הבד של הגולן או להזמנת משלוחים – טל. 04-6850023את שמן הזית של בית הבד של הגולן ניתן לרכוש גם באמצעות
אתר החברה באינטרנט: www.golanoliveoil.com

חברת "אמא אדמה" ממושב רמות מקיימת במהלך המסיק מפגשי שטח וסיורים המסתיימים בביקור בבית הבד של הגולן ומותאמים אישית בשילוב ארוחות:
מתחילים בארוחת בוקר במושב רמות בהסבה על מזרנים וכריות קטיפה, ולאחריה מצויד כל משתתף בסלסלה אותה ימלא בזיתים טריים מהעץ.
עם סיום המסיק יוצאים לטיול באחד הנחלים של הגולן (זוויתן, יהודיה, ג'ילבון או אל-על), ולתצפית נשרים בגמלא או לדרך היין היופי והטעם – ביקב ובכפר האמנים אניעם, עם אפשרות לשילוב טיול ג'יפים וביקור בקשתות רחבעם ובגשר הסורי, או לשילוב של טיול סוסים סיור בכרם הזיתים תוך רכיבה על סוסים. הטיולים בדרגות קושי משתנות.
הטיול יסתיים בבית הבד של הגולן בקצרין עם ארוחת צהריים חגיגית, סיור במבנה, צפייה בסרט המתאר את פעילות המסיק בעבר והיום, צפייה בתהליך ייצור השמן, הדרכה להכנת זיתים כבושים, וביקור בחנות בית הבד בה ניתן למצוא מגוון מוצרים ייחודים אותם מפיקים מהשמן ומהזיתים: מוצרי קוסמטיקה, זיתים ושמן, וכן מבחר מתוצרת הגולן: דבש, ריבות, שוקולדים ועוד.

המסיק מתקיים בימים ב'-ה' משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות אחה"צ. ימי שישי עד 15:00. שבת – סגור.

בית הבד בהכשר רב העיר קצרין הרב לוי יוסף שמעון, הארוחות בהכשר הרב ישי סמואל, רבנות רמת הגולן. הפעילות מתקיימת בתיאום מראש בלבד ומיועדת לקבוצות, בודדים ולכל המשפחה. המחיר לאדם: 335 ₪ – 450 ₪

לתיאום סיורי מסיק והרשמה: גדי אזולאי "אמא אדמה", טל. 04-6735618

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר