טיב טעם: אנחנו מביאים את כל הדגים וכל פירות הים מכל האוקיינוסים שבעולם

את הדגה ושאר מוצרי הים מייבאים מניו-זילנד, סרילנקה, סין, וייטנאם, תאילנד, הודו, קניה וטנזיה, ארגנטינה, צ'ילה, אלסקה, קנדה, גרינלנד – איסלנד, נורבגיה, הולנד, ספרד, איטליה וליטא – אכן יבוא מקיף עולם

באירוע מיוחד שהתקיים במסעדת קלואליס של השף ויקטור גלוגר ברמת גן, הציגה טיב טעם בעוצמה רבה את פעילותה ויכולותיה בתחום הדגה והים.

מסתבר שמפעלי טיב טעם היא יבואנית הדגה ומאכלי הים הלא כשרים הגדולה בישראל. מחלקת הדגים ופירות הים הוקמה כבר לפני כ- 10 שנים, ומביאה מגוון רחב של ממוצרים מכל חלקי העולם. קנייני הדגים של מפעלי טיב טעם יוצאים לכל קצוות האוקיאנוסים, על מנת להביא לחובבי הדגים ומאכלי הים את מיטב התוצרת.

את הדגה ושאר מוצרי הים מייבאים מניו-זילנד, סרילנקה, סין, וייטנאם, תאילנד, הודו, קניה וטנזיה, ארגנטינה, צ'ילה, אלסקה, קנדה, גרינלנד – איסלנד, נורבגיה, הולנד, ספרד, איטליה וליטא – אכן יבוא מקיף עולם.

מדי חודש מייבאת תשלובת תעשיות טיב טעם כ- 15 טון דגה טריה הכוללת 60 סוגי דגים ופירות ים טריים, וכ- 220 טון דגה קפואה – עד 100 סוגי דגים ופירות ים. בנוסף מייבאת טיב טעם מוצרי מעדניה הכוללים עשרות סוגי דגים מעושנים ומיובשים, ביניהם סלומון מעושן, מקרל מעושן, פילה הרינג בשמן, פילה מקרל מעושן, ועוד.

מפעלי טיב טעם אומרים כי הם פועלים על פי התקנים הבטיחותיים המחמירים ביותר, ועובדים אך ורק עם מפעלי דגה המאושרים לייצוא לשוק האיחוד האירופאי ולארה"ב. על אותם מפעלים להמציא אישורים וטרינריים מתאימים. מוצרי הדגה הקפואים והטריים עוברים בדיקות נוספות בהגיעם לארץ ע"י משרד הבריאות ונציגי השירות הוטרינרי של משרד החקלאות, המעידים על מקורם ואיכותם של המוצרים.

בארוחה במסעדת קלואליס הכין השף ויקטור גלוגר את כל המנות, למעט הקינוחים, ממוצרי הדגה של טיב טעם – המספקת לו דגים ופירות ים באופן שוטף.
מנות פתיחה:
אויסטר טרי (מהולנד ומצרפת); אויסטר מוקרם בגבינת פרמזן; טריו נא: טרטר טונה קלאסי מוגש על טבולה עם סורבה עגבניות, טונה (מספרד, לעתים גם מסרילנקה) צרובה בשלושת הפלפלים, ביצי סלמון על בליני; פילה קוד פיש (מנורבגיה) על ברנדד קוד פיש (ממרח של אותו דג) עם לנגוסטין צלוי בעשבי תיבול.
מנות עיקריות:
פרנדול: חגיגת פירות ים – ריזוטו שחור, לובסטר, קוקי סאן ז'אק על שיפוד צרוב בגריל,קלמרי ממולא בעגבניות מיובשות וצימוקי זיתים, שרימפס בחמאה שום וצ'ילי, מולים מרינייר.
דג בר ים הולנדי אפוי במעטפת של מלח גס, ברוטב שמן זית שום קונפי ועגבניות קונפי.
דובר סול מנייר.
דג בריל אפוי עם שיני שום שלמות ועשבי תיבול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר