טיב טעם קבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק השמפניה הכשרה "לורן פרייה"

מדובר בשמפניה רוזה אמיתית מצרפת, אשר קיבלה את הכשרות שלה בזכות איש עסקים יהודי אשר ביקש לייצר שמפניה אמיתית מחבל Champaign שבצרפת גם לשומרי המסורת ברחבי העולם. כיום נושאת השמפניה את הכשרות של בית הדין רבנות פריז

רשת טיב טעם קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק השמפניה הכשרה היחידה בישראל – "לורן פרייה".

מדובר בשמפניה רוזה אמיתית מצרפת, אשר קיבלה את הכשרות שלה בזכות איש עסקים יהודי אשר ביקש לייצר שמפניה אמיתית מחבל Champaign שבצרפת גם לשומרי המסורת ברחבי העולם. כיום נושאת השמפניה את הכשרות של בית הדין רבנות פריז.

בית השמפניה לורן פרייה נוסד ב- 1812, והצלחתו נובעת ממחויבות לערכים היסטוריים-מסורתיים של עשיית היין. כיום הוא בבעלותו של ברדנרד דה נונקור, ובניהול של ראש צוות הייננים מישל פוקונה, הנחשב לאחד מטובי הייננים בשמפיין.

לצד הדבקות במסורת, הקפיד בית השמפניה להיות בחוד החנית של הטכנולוגיה. ב- 1950 היה בית השמפניה הראשון שהשתמש במיכלי נירוסטה. ב- 1957 היה הראשון לייצר בלנד של מספר שנים – prestige cuvee – מיינות של מספר שנים איכותיות ביותר (לפני כן ייצרו בתי השמפניה אך ורק יינות משנות בציר מוגדרות), בשנים לאחר מכן הוא היה הראשון שפתח חברה בת מחוץ לצרפת, ומהצד היצרני: ייצור שמפניה ללא dosage – תוספת של סירופ סוכר או ליקר בבקבוק.


השמפניה רוזה נמכרת במחיר 540 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.
להשיג בלעדית ברשת טיב טעם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר