טיולים קולינריים בחו"ל – זה טעים

אמסלם תיירות ונופש מזמינה את אוהבי הטיולים והאוכל המשובח, לצאת לטיולים קולינריים המשלבים אוכל אותנטי, בליוויה של עפרה פולק, מומחית לגסטרונומיה

אמסלם תיירות ונופש מזמינה את אוהבי הטיולים והאוכל המשובח, לצאת לטיולים קולינריים המשלבים אוכל אותנטי, בליוויה של עפרה פולק, מומחית לגסטרונומיה.

דרום איטליהסורנטו
אוהבי הטבע והאוכל יהנו ממסע הרפתקאות קולינרי באווירה איטלקית חמה ורומנטית. תוכלו לטייל, לאכול טוב, לבשל, ליהנות ולחוות את דרום-איטליה, כפי שלא הכרתם אותה. הטיול פותח צוהר לעולמות קולינריים בהילטון סורנטו ובסביבותיו. יתגלו סודות הכנת שמן הזית, רזי הכנת פסטה איטלקית אמיתית ורטבים מסורתיים, והנאה מנופי סורנטו וחוף אמלפי.
דרום איטליה – 5 ימים
מחיר אתר €1299, הזמנה טלפונית €1364


חבל בורדו בצרפת
היינות האדומים הידועים של בורדו – Margaux, Pauillac, Saint-Julien, Saint-Emilion, Pomerol . די להזכיר שמות אלה למביני עניין בכדי לעורר את החושים.
תוכלו לגלות את הנופים והטירות בהם שוכנים מרתפי היינות הידועים, ולפגוש את האנשים שעומדים מאחורי תעשיית היין אשר יגלו חלק מסודותיהם. סיור לגילוי הבצירים הידועים של האזור וטעימות יין.
4 ימים, יין וגורמה בחבל בורדו
מחיר אתר €460, הזמנה טלפונית €483

ליסבון 
טיול מיוחד במינו שמשאיר חותם של תרבות זרה וקסומה. מסע אל מעמקי ההיסטוריה החרוטה על קירות המבנים העתיקים ורזי המטבח הייחודיים. שוק וסדנת בישול על בסיס מוצרים אורגניים. יקבים בדרום-פורטוגל וארוחת טעימות. 4 סדנאות בישול. שייט בעמק הדורו.
שילוב הניחוחות האקזוטיים עם התבלינים הטריים והמרכיבים המקומיים, הקרקע המיוחדת ומזג-האוויר הנוח, הופכים את פורטוגל למדינה קולינרית מיוחדת במינה. חובבי האוכל יתענגו במסלול הטעמים, הנופים והניחוחות הכלולים בטיול זה, בו תוכלו להכיר את פורטוגל: יינות בוטיק, גבינות מעודנות, מתאבנים ומבחר עשיר של פירות ים טריים היישר מקו החוף. שפים יחשפו בפניכם את סודות הקולינריה הפורטוגזית האותנטית.
8 ימים, פורטוגל
מחיר אתר €2479, הזמנה טלפונית €2603


יפן 
סדנת סושי וסדנת אוכל מסורתי. מוזיאונים הקשורים לאוכל. חוויית היין היפני. סיור על אגם Ash, וסיור בגן פירות יפני.
טיול קולינרי ליפן 11 יום
מחיר אתר $5929, הזמנה טלפונית $6225

מרוקו
מסע של גילויים בעקבות התרבות והמסורת של יהדות מרוקו. נוף קסום, חוויה מרגשת והטעם של תבלינים, ירקות פירות ושאר מטעמים הנושאים את חותמה של ארץ מיוחדת זו.
שהייה במלונות 5 כוכבים מפוארים. 2 סדנאות בישול בפז. "חפש את המטמון" בפז. טיול ג'יפים בהרי האטלס. כרמי ויקבי מרוקו באזור מקנס.
טיול קולינרי למרוקו 10 ימים
מחיר אתר $3429


למידע והזמנות: 1-800-777-999
למידע והזמנות באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר