טיול חושים גלילי של חוג מטיילי נומיינד ב- 14 באפריל

בשיאו של האביב והפריחה המשכרת, יתקיים הטיול אל מרחביו הפחות מוכרים של הגליל. בלב שמורת טבע יחודית ומבודדת נפגוש בגן פסלים טבעי, מרבדי פרחים, אוויר פסגות, ובעיקר הרבה ירוק ושקט. בהשראת בעלי החיים נחדד את חושינו במדיטציה הכוללת התנסויות במגע, הקשבה, התבוננות, טעם וריח. דרך החושים נפגש עם הטבע ודרכו עם טבענו העצמי

לאחר טיול מוצלח במכתש רמון שיצא בחודש מרץ, חוג מטיילי נומיינד ייצא ב- 14 לאפריל בשעה 07:00 מרכבת צפון בת"א, אל הגליל.

וכה אומר חוזר המידע על הטיול: בשיאו של האביב והפריחה המשכרת, יתקיים הטיול אל מרחביו הפחות מוכרים של הגליל. בלב שמורת טבע יחודית ומבודדת נפגוש בגן פסלים טבעי, מרבדי פרחים, אוויר פסגות, ובעיקר הרבה ירוק ושקט. בהשראת בעלי החיים נחדד את חושינו במדיטציה הכוללת התנסויות במגע, הקשבה, התבוננות, טעם וריח. דרך החושים נפגש עם הטבע ודרכו עם טבענו העצמי.

המסלול מתחיל מהכפר הדרוזי בית ג'אן וחוצה את רכס פקיעין הגבוה, המתנשא לגובה 1,000 מטר. לאחר הליכה על קו הרכס בינות החורש הפתוח, נתחיל לרדת במתינות בין חלקות מעובדות ואלונים עתיקים. כאן השביל הופך תלול יותר ומוביל אותנו למעין סודי על גדות ערוצו העליון של נחל כזיב. את החלק האחרון של המסלול (2 ק"מ) נקדיש להליכת בדד שקטה, כל אחד בקצב שלו. נקנח בשתייה חמה וכיבוד קל.

אורך המסלול: 8 ק"מ
משך ההליכה כולל התנסויות חוויתיות: 7-8 שעות.
רמת הקושי: בינונית (ללא עליות)
שעת יציאה מת"א רכבת צפון (מסוף אל-על): 07:00 – יוצאים בזמן.
ציוד חיוני: נעלי הליכה סגורות, 3 ליטר מים לאדם, אוכל,
שאל או סדין (לשכיבה), קרם הגנה,כובע, תרמיל נוח להליכה.
מחיר: 150 ש"ח לאדם, כולל אוטובוס, הדרכה ואת המדיטציות.

מדריכה: מייטרי שוער – מדריכת טיולים מזה 16 שנה, מתמחה בהדרכת טיולי טבע ורוח. מנחת סדנאות בתנועה, נשימה ומדיטציה. מטפלת בתנועה וריקוד (D.M.T), מטפלת בנשימה מודעת (breath work), מנחת מדיטציה מוסמכת, עובדת סוציאלית (B.S.W)
[email protected].


לפרטים והרשמה: ענבר – 054-5489148


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר