טיסה או הפלגה בראש שקט ורגוע: קוקולין – תכשיר הומיאופתי לטיפול במחלות נסיעה

"קוקולין" מבית בוארון, חברת ההומיאופתיה הגדולה בעולם, המשווקת בישראל על ידי חברת מדיצ'י מדיקל, הינו תכשיר הומיאופתי המסייעת במניעה ולטיפול בתסמינים הקשורים במחלות נסיעה: בחילות, הקאות, סחרחורות, זיעה קרה, Jet Lag

רבים מאיתנו מונעים מעצמם את ההנאה או חוששים מהיציאה לטיול בטיסה או הפלגה במקום לחכות לו בציפייה, בשל הידיעה כי מחלת נסיעה עלולה לתקוף אותם בבואם לעלות לכלי תחבורה זה או אחר.

"קוקולין" מבית בוארון, חברת ההומיאופתיה הגדולה בעולם, המשווקת בישראל על ידי חברת מדיצ'י מדיקל, הינו תכשיר הומיאופתי המסייעת במניעה ולטיפול בתסמינים הקשורים במחלות נסיעה: בחילות, הקאות, סחרחורות, זיעה קרה, Jet Lag.

ל"קוקולין" יתרונות רבים מעצם היותו תכשיר הומיאופתי העשוי מחומרים טבעיים בלבד: אינו מרדים או מטשטש, אינו גורם ליובש בפה, מתאים לילדים, מתאים לנשים הרות ומיניקות, משמש למניעה וטיפול כאחד. ניתן לשלב עם טיפול תרופתי אחר. התכשיר היחידי המטפל בבחילות והקאות בטבלייה אחת.

ל"קוקולין" מספר רכיבים הומיאופתיים המסייעים במניעה והקלה של התסמינים הנגרמים בשל מחלת הנסיעה: סחרחורות, בחילות והקאות, איבוד שיווי משקל, זיעה קרה, צמרמורת, עצבנות הנובעת מתזוזה, רצון לשהות באוויר הצח, jet-lag וצימאון.
בנוסף, "קוקולין" מסייע להקלה בהפרעות מערכת העיכול ורגישות בקיבה, ובהחמרה של התסמינים בתנועה לדוגמא: באוניה, ברכב, ברכבת באוטובוס או במטוס.

התכשיר מתאים לשימוש הן למבוגרים והן לילדים, כאשר הנטילה שלו הינה קלה במיוחד: טבלייה למציצה שמניחים מתחת ללשון.

מחיר מומלץ לצרכן: 50.05 ₪ עבור חפיסה בת 30 טבליות.
להשיג בבתי מרקחת ורשתות הפארמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר