טעימת הסופגניות הגדולה: רולדין מנצחת בגדול

לקראת חנוכה התגייס צוות טועמים (חמישה אנשים שאינם מאויימים על ידי קלוריות) לטעום ולדרג 11 סוגי סופגניות שנחתו על שולחן המערכת. המנצחת הגדולה היא רולדין

לקראת חנוכה התגייס צוות טועמים (חמישה אנשים שאינם מאויימים על ידי קלוריות) לטעום ולדרג 11 סוגי סופגניות שנחתו על שולחן המערכת.

הבדיקה שנערכה אינה מדעית והיא מתבססת על התרשמותם האישית וטעמם של חמשת הטועמים. אין לייחס לדרוג שום משמעות פרט לעובדה כי היא מייצגת את טעמו של הצוות.

המנצחת הגדולה של הדרוג היא רולדין, אשר שלחה ששה סוגי סופגניות. סופגניית השנה של צוות הטועמים היא שוקולד עם ציפוי וניל של רולדין, אשר זכתה ל-4.18 נקודות מתוך החמש האפשריות.

בקטגורית הריבה התמודדו שתיים: רולדין וגדרון. את הבכורה לקחה הסופגניה של גדרון, אשר הטועמים שבחו את הבצק שלה ואת כמות הריבה שהוזרקה.

בדרוג הכללי ההפרשים היו קטנים מאוד. ההפרשים היו בעיקרם של שברירי אחוזים. הסופגניות של בן עמי אכזבו את הצוות. הטועמים לא אהבו את הבצק, את המילוי הם דווקא מאוד אהבו, אבל בדרוג המשוקלל בן עמי לא זכו למיקום טוב, בעיקר בגלל הבצק. האהובה ביותר של בן עמי היא הסופגניה עם השוקולד הלבן.

הסופגניה הטובה ביותר של כל חברה:
רולדין: שוקולד עם ציפוי וניל
גדרון: ריבה
בן עמי: שוקולד לבן


הדרוג הכללי של הסופגניות
חשוב לסייג כי ההפרש בין הראשונה לבין האחרונה קטן מאוד ונמדד באחוזים בודדים.
שוקולד עם ציפוי וניל (רולדין)
שוקולד מריר עם פצפוצי בוטנים (רולדין)
שוקולד עם סוכריות צבעוניות (רולדין)
שוקולד עם קצפת (רולדין)
ריבה (רולדין)
ריבה (גדרון)
שוקולד לבן (בן עמי)
ריבת חלב (רולדין)
ריבת חלב (בן עמי)
ריבה (בן עמי)
שוקולד (בן עמי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר