טעם העיר: משתלת הסוכה – בית ירוק תמכור תבלינים אורגניים לגידול עצמי

בפסטיבל "טעם העיר" שייערך בתאריכים 26-29 במאי בגני יהושע בתל אביב, יוכלו שוחרי המזון הבריא לרכוש צמחי תבלין אורגניים המיועדים לגידול עצמי באדנית, במרפסת, בגג או בגינת הבית. התבלינים האורגניים מאפשרים לבני המשפחה לתבל את מזונם ולהכין סלטים, משקאות קרים או חליטות תה ללא חשש מחומרי הדברה מזיקים

בפסטיבל "טעם העיר" שייערך בתאריכים 26-29 במאי בגני יהושע בתל אביב, יוכלו שוחרי המזון הבריא לרכוש צמחי תבלין אורגניים המיועדים לגידול עצמי באדנית, במרפסת, בגג או בגינת הבית. התבלינים האורגניים מאפשרים לבני המשפחה לתבל את מזונם ולהכין סלטים, משקאות קרים או חליטות תה ללא חשש מחומרי הדברה מזיקים.

משתלת הסוכה – בית ירוק בכפר אז"ר תמכור בארבעת ימי הפסטיבל חמישה צמחי תבלין אורגניים מבית חישתיל: מנתה ספרדית, מרווה רפואית, אורגנו מצוי, קורנית ובזיל מתוק.
צמחי התבלין האורגני מיוצרים בהתאם לדרישות התקן הבינ"ל IFOAM, בפיקוח ואישור של הארגון לחקלאות ביולוגית – אורגנית וחברת ההסמכה והפיקוח "אגריאור".

בדוכן משתלת הסוכה צמחי תבלין נוספים של חישתיל ובהם זנים שונים של נענע, בזיל, אורגנו, לבנדר, לואיזה, לימונית, מרווה, רוזמרין וזנים נוספים. כל מי שירכוש במקום תבלין אורגני יקבל במתנה דשן אורגני שיסייע בגידול התבלין בבית.

לדברי עופר פאול, מבעלי משתלת הסוכה – בית ירוק, גידול עצמי של צמחי תבלין תופס בשנים האחרונות תאוצה במסגרת החזרה לטבע והגידול במודעות לבישול איכותי ובריא. הגידול העצמי מבטיח אספקה שוטפת של צמחי תבלין טריים ושליטה על אופן הגידול של הצמחים.

כל מי שיגיע לדוכן הסוכה בפסטיבל יקבל קופון הנחה לרכישת צמחים, מוצרים לגינה ופרחים במשתלה בכפר אז"ר.
פרטים במשתלה בטלפון: 03-5347239.
www.hasuka.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר