יאקוזה טוקיו בנגקוק – המזרח הרחוק בדיזנגוף

כל יום, בין 18.00-12.00, מוגשות ביאקוזה ארוחות עסקיות כדאיות ביותר, בטווח מחירים בין 42 ₪ ל- 79 ₪ (בשבת 79-58 ₪ לאותן ארוחות): ארוחה תאילנדית סינית, ארוחת סטייק אנטריקוט, ארוחה יפנית, ארוחה יפנית תאילנדית, או ארוחה צמחונית

בקצה הצפוני של רחוב דיזנגוף, היכן שבשנים רחוקות שכנה לה מסעדת "לה קסרול" האגדית של הנרי (צבי) זילברשטיין, ובהמשך "המסבאה" של יענקלה טל; שוכנת לה מסעדת יאקוזה של רוני שטרן – מסעדן ותיק, המוכר היטב לתושבי השרון ממסעדת סן-שן הכפר סבאית, בה היה שותף.

אולם המסעדה דו מפלסי, ריהוט חום ונוח, קירות עם ריפוד אקוסטי, ובסך הכל אווירה נעימה, שרק המוזיקה דורשת התאמה, ויציאה מרוק–פופ שנות ה- 60-80.

כל יום, בין 18.00-12.00, מוגשות ביאקוזה ארוחות עסקיות כדאיות ביותר, בטווח מחירים בין 42 ₪ ל- 79 ₪ (בשבת 79-58 ₪ לאותן ארוחות): ארוחה תאילנדית סינית, ארוחת סטייק אנטריקוט, ארוחה יפנית, ארוחה יפנית תאילנדית, או ארוחה צמחונית.

שמה של המסעדה אומר הכל על סגנונות המזון המוגש בה: אוכל תאילנדי, אוכל יפני, וגם סיני ליתר ביטחון ולמענה למגוון רחב של סועדים.

אני בחרתי מתפריט הא-לה קארט: מרק טום ים שרימפס (32 ₪ – יש גם טום ים עוף ב- 27 ₪) – המרק עשוי על בסיס חלב קוקוס, דשן עם פירות ים, חריף – אך לא בלתי אפשרי.

מתאבן אגדשי טופו: פיסות טופו בטיגון עמוק ברוטב סויה מיוחד (36 ₪) – הטופו מגיע עם עם אצות, פירורי קוקוס ופלפלונים חריפים – מנה לצמחונים, עשויה היטב.

מתאבן נוסף: איקה קראגה – טבעות קלמרי בטיגון עמוק עם רוטב סויה ולימון (42 ₪) – הקלמרי מגיעים מטוגנים טריים וחמים, ולצדם ירקות ורוטב – בהחלט מנה מוצלחת.

כמנה עיקרית הזמנתי את קומבינציית סושי האולטימטיבית לדעתי (אם כי בתפריט כתוב כי צרוף סושי למביני העניין הוא הטוב המוחלט – 178 ₪).

תמורת 134 ₪ תקבלו את צרוף טוקיו בנגקוק סושי: 4 מאקי סלמון בפנים טמפורה בחוץ, 4 ניגירי (סלמון, טונה, סיבס, אנטיאס), 4 מאקי סלמון סקין בפנים אבוקדו בחוץ, 2 קונוס דגים (סלמון, טונה, סלמון קריספי וטונה פיקנטית), ו- 2 סשימי (סלמון, טונה, סיבס, דניס, אנטיאס).

קומבינציית הסושי מהווה שילוב של מראה, טעם וצבע. הסלמון טרי, עם טעם שמזמן לא מצאתי בסשימי. הקונוס – בסדר, לא יותר, אבל באמת לא רע. מעטפת האצה קצת קשה, אבל משהו הרי צריך להחזיק את הקונסטרוקציה.

המבחר ביאקוזה גדול ומרשים ביותר – ואני קובע זאת כמה ימים אחרי שחזרתי מפריז ומארוחה במסעדה יפנית בשם WA הנחשבת לאחת היפניות הבולטות בעיר, והייתה אכזבה גדולה בכל הפרמטרים: מגוון מנות בתפריט, איכות חומרי גלם ואיכות המנות, והשירות. יאקוזה מנצחת את WA בפריז בנוק אאוט, לא רק בנקודות.
אין ספק שיאקוזה אטרקטיבית לסועד הישראלי: אוכל טוב ואיכותי וזול יחסית.

בערב, ליד הבר, מופעל מסוע "רנינג סושי" בו תוכלו לאכול כפי יכולתכם ב- 99 ₪ ארוחה הכוללת לפתיחה מרק, ובהמשך סושי כפי יכולתכם, עשוי מול העיניים – ממגוון הדגים. השתייה עליכם.


יאקוזה
רח' דיזנגוף 342 תל-אביב
טל. 03-6042360
פתוח מ- 12 בצהרים עד 01.30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר