יין בית ראשון לרשת מסעדות ג'ירף: לבן חצי יבש מכרם שבו

כך אומרים בג'ירף: "כרם שבו לא מייצר ומשווק יין חצי יבש בימים כתיקונם אבל הם חשבו שהוא יתאים מאוד לאוכל שלנו. אחרי טעימה נאלצנו להסכים. דווקא בגלל הקלילות והמתיקות הקלה שלו הוא מאוד מתאים בעינינו לטעמים האסיאתים החזקים של המנות שלנו"

רשת מסעדות ג'ירף המונה 7 מסעדות, גאה – ובצדק – ביין בית ראשון בתולדותיה: יין לבן חצי יבש, פרי יצירתו של היינן גבי סדן מיקב שבו.

ברשת מספרים את סיפור יין הבית שלהם, שמתאים לאוכל האסייתי המוגש במסעדותיה:
"כשפגשנו את גבי סדן מ"כרם שבו" – יקב צעיר יחסית שיצר לעצמו שם מצוין בזמן קצר – כדי לברר איך אנחנו מתחילים להגיש את הסוביניון בלאן המהמם ואת השבו האדום הבאמת מעולה שלו (שניהם אגב נכנסו לתפריט)
הוא סיפר לנו על תקלה משמחת שהתרחשה אצלו ביקב: יין לבן שתסיסתו הפסיקה באמצע (גבי משתמש בתסיסות טבעיות ולא מוסיף שמרים ליין), ובמקום להפוך ליין יבש נשאר עם פחות אלכוהול ויותר סוכר – כלומר חצי יבש.
כרם שבו לא מייצר ומשווק יין חצי יבש בימים כתיקונם אבל הם חשבו שהוא יתאים מאוד לאוכל שלנו. אחרי טעימה נאלצנו להסכים. דווקא בגלל הקלילות והמתיקות הקלה שלו הוא מאוד מתאים בעינינו לטעמים האסיאתים החזקים של המנות שלנו, אנחנו מקפידים להגיש אותו קר מאוד והוא פשוט קליל ונהדר – בעיקר יחד עם האוכל".

המחיר נוח וכדאי בהחלט: 24 ש"ח לכוס ו-84 ש"ח לבקבוק.

מסעדות רשת ג'ירף: מועדון הקצינים של ג'ירף , ג'ירף נודל בר – תל אביב , ג'ירף קפה – הרצליה, ג'ירף גריל – רמת החייל , ג'ירף נודל בר – אילת , ג'ירף Asian Food – חיפה , ג'ירף נודל בר – ראשון-לציון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר