יין ואומנות: שילוב מנצח

כפי שאומר צביקה אמיתי מיקב זמורה: "זהו חלומו הרטוב של כל מציג; להביא קהל שמתעניין במוצריו ולרתקו על מנת שיוכל להספיק לבחון אותם, ובסוף להתאהב ולרוכשם"

יקב זמורה הציג בימים אלה של שלהי קיץ עם סימנים ראשונים לתחילת הסתיו, בוודאי בסביבות ירושלים – מקום משכנו של היקב, שילוב של אומנות קראמית של שחר כץ, בוגרת בצלאל והיינות החדשים של היקב והיינן ברוך יוסף.

כפי שאומר צביקה אמיתי מיקב זמורה (בתמונה): "זהו חלומו הרטוב של כל מציג; להביא קהל שמתעניין במוצריו ולרתקו על מנת שיוכל להספיק לבחון אותם, ובסוף להתאהב ולרוכשם".

זו לא הפעם הראשונה שהיקב נוהג להציג את יינותיו החדשים בשילוב אומנות מבית היוצר של מעצבים צעירים. המבקרים הרבים מתעכבים ליד המוצגים עם כוס יין ביד, שותים עוד לגימה, והופ, לפתע ניצתת האהבה והקופה רושמת.

השנה המתכון להצלחה התרחש בביתו היפה של אהוד כץ, נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל, אל מול "נוף טוסקנה" של מטעי קיבוץ רמת רחל בשכונת ארנונה שבירושלים.

שחר, בתם של אודי ואיילת כץ, הציגה בתערוכתה הראשונה שלל יצירות בקראמיקה, מגוונות ומעוצבות להפליא.
צביקה אמיתי, מבחירי סוכני הביטוח ואיש יין ותיק, הציג לקהל הרב של אוהבי יין, אנשי ביטוח וחברים, את היינות אדום 2006 (בלנד של מרלו קברנה וקברנה פרנק), קברנה 2005 ומרלו 2005 של יקב זמורה הממוקם בבית זית ליד ירושלים.

בין האורחים נצפו: מנכ"ל מגדל חברה לביטוח, יונל כהן; מנכ"ל כלל פנסיה וגמל, דן פנחסי; מנכ"ל שומרה חברה לביטוח, יוסי וינשטוק; סמנכ"לית כלל ביטוח ומנהלת מחוז ירושלים והדרום, חני אסלן; נשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל ולהב לשכת העצמאיים לשעבר, זאב וינר; איש ביטוח ידוע בירושלים וסגן נשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל, רוני שטרן; מנהל סוכנות ביטוח שחם, צבי וינשטיין; יו"ר ועדת בריאת בלשכה נאוה ויקלמן; ועוד רבים וטובים.

ככה זה. כשיש לכל אחד מבני הזוג המבקרים באירוע תעסוקה מתאימה לזמן התערוכה, הזוגיות משתפרת, העסקים טובים, וכולם מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר