יין פרימיום Single Vineyard חדש ליקבי רמת הגולן: לראשונה ירדן סירה כרם תל פארס 2006

"יצירת יין היא סוג של קסם", אומר ויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקבי רמת הגולן, " כל כך הרבה גורמים משפיעים על איכותו עד שנדרש שילוב של יצירתיות ובקיאות מדעית גם יחד. ירדן סירה מכרם תל פארס פותח שער לעולם מרתק של טעמים עזים וניחוחות אדמה דשנה"

יקבי רמת הגולן מרחיבים את מגוון יינות כרם יחיד (Single Vineyard) בסדרת "ירדן" היוקרתית, ומשיקים בפעם הראשונה בתולדות היקב את: ירדן סירה כרם תל פארס 2006.

"יצירת יין היא סוג של קסם", אומר ויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקבי רמת הגולן, " כל כך הרבה גורמים משפיעים על איכותו עד שנדרש שילוב של יצירתיות ובקיאות מדעית גם יחד. ירדן סירה מכרם תל פארס פותח שער לעולם מרתק של טעמים עזים וניחוחות אדמה דשנה. היין מביא לידי ביטוי את המאפיינים המיוחדים של טרואר כרם תל פארס, והינו יין כרם יחיד השני שנוצר מכרם זה".

היין מורכב כולו מענבי סירה הגדלים בכרם תל פארס, הממוקם במרכז רמת הגולן בגובה של 750 מטר מעל פני הים. הנטיעות הראשונות של זן הסירה ברמת הגולן היו בכרם תל פארס בשנת 1996. הפרי ליין זה מקורו מהחלקה הראשונה שניטעה בכרם ומשתי חלקות נוספות שניטעו בשנים 1998 ו- 2003.

ירדן סירה כרם תל פארס 2006 עבר יישון של 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ומציג ניחוחות דובדבן בשל, שזיפים ופירות יער שחורים, לצד מאפיינים של ריבה, אדמה, עשן ושוקולד מריר. היין בעל טעם מרוכז ואלגנטי. 15.5% אלכוהול.

ירדן סירה כרם תל פארס 2006 מוכן לשתייה כעת, וימשיך להשתבח בבקבוק בתנאי אחסון נאותים עד עשור ויותר ממועד הבציר.
מומלץ להתאימו למנות עשירות, עם ניחוחות אדמתיים, כמו ריזוטו פטריות בר, נזיד בשר צבי, או נתח קצבים מעושן.

ירדן סירה כרם תל פארס 2006 יצא במהדורה ממוספרת של 11,700 בקבוקים.
ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות, במספר תפריטי יין במסעדות יוקרה ובחנות היקב שבמרכז המבקרים של יקבי רמת הגולן.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 139 ₪

היין החדש מתווסף לסדרת היינות מכרם יחיד של יקבי רמת הגולן, בהם: ירדן קברנה סוביניון כרם אל רום; ירדן מרלו כרם אורטל; ירדן סירה כרם אורטל, ירדן שרדונה כרם אורגני אודם, ירדן מרלו כרם אורגני אודם, ירדן מרלו כרם קלע ו- ירדן מרלו כרם תל פארס.

www.golanwines.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר