יינות בוטיק אוסטרליים ב"ברקרולה" בראשון הקרוב

ביום א' 12.8 בשעה 20:00 ייערך במסעדת "ברקרולה" ערב יינן, בו ייטעמו יינות אוסטרליים משובחים, בהדרכת ד"ר גיל מרום, מומחה ליינות אוסטרליה. את הטעימות תלווה ארוחה בת ארבע מנות שהותאמו במיוחד לערב על ידי שף המסעדה נעם דקרס

מועדון טעימות היין של "ברקרולה", בשיתוף עם חברת מרש, יארחו את מיטב היינות האוסטרליים, בהנחיית ד"ר גיל מרום.

ביום א' 12.8 בשעה 20:00 ייערך במסעדת "ברקרולה" ערב יינן, בו ייטעמו יינות אוסטרליים משובחים, בהדרכת ד"ר גיל מרום, מומחה ליינות אוסטרליה. את הטעימות תלווה ארוחה בת ארבע מנות שהותאמו במיוחד לערב על ידי שף המסעדה נעם דקרס.

היינות שיטעמו בערב זה:
פינו גרי סנדפייפר 2006, יקב ת'ורן-קלארק – מקור ענבי הפינו גרי בעמק עדן הקריר, האשכולות נבצרו באפריל 2006 לאחר עונה ממוזגת וארוכה, שהגבירה את שלל טעמי הפרי ותרמה לחיוניות של היין.

שירז מקלרן וייל 2004, יקב רוקבר – היין שמקורו בעמק מקלרן ניכר בצבע כהה ושוליים אדמדמים. לאחר 14 חודשים בחביות עץ אלון, עולים מהיין ניחוחות של פירות בר אדומים ושחורים על רקע קפה קלוי ותבלינים.

שוטפייר שירז 2004, יקב ת'ורן-קלארק – האיכות, כמו יתר יינות ת'ורן-קלארק, גבוהה מזו של יינות אחרים בקטגוריות מחיר דומות. היין עצמתי אך נגיש ומאוזן (14.8%) ובעל שלל טעמים מפתים.

קלרי גרנאש-שירז 2005, יקב קלסקי – יקב הבוטיק של משפחת קלסקי הוא היום יקב אורגני מוכר. טרוי היינן, הוא אחד מחמשת הייננים הצעירים המובילים בדרום אוסטרליה.

"ברקרולה" ביסטרו בר מציע תפריט עם מנות מעוצבות ומורכבות, תוך שמירה על הטעמים המקוריים של חומרי גלם משובחים, בטכניקות הכנה קלאסיות.
כמסעדה ששמה דגש על חווית בילוי מלאה, "ברקרולה" מקפידה לשלב יינות איכותיים עם מנות משובחות. בכל חודש מציעה המסעדה ללקוחותיה ארוחת יינן איכותית ויצירתית – תוצר של שיתוף פעולה בין המסעדה ויקבים נבחרים.

מרש אינטרנשיונל-ישראל מציעה לצרכני יינות העלית בישראל את מיטב יינות הבוטיק של אוסטרליה. יינות אלו מוכרים ומבוקשים בשווקי העל העולמיים.
כל יינות הפורטפוליו של החברה נבחרו בקפידה בשל איכותם יוצאת הדופן ואישיותם האינדיבידואלית. רוב היינות ניתנים לחברה בהקצאה מוגבלת עד מוגבלת מאוד, מכסות יצור זעירות המתאימות ליקבי בוטיק אוסטרלים והביקוש העצום ליינות בשווקי העולם גורמים ליינות להיות נדירים ביותר ולפעמים מגיע לישראל ארגז בודד מבציר שלם.

המחיר לסועד 180 שקלים (לא כולל שירות)
מספר המקומות מוגבל וההשתתפות בהזמנה מראש בלבד.
טלפון להזמנות: 7669606 – 09.



ברקרולה ביסטרו בר
רחוב עתיר ידע 13 כפר סבא
טל. 7669606 – 09



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר