יינות חדשים ביקב עמק האלה

ביקב עמק האלה נהנים משני העולמות. האנשים מחפשים את האיכות, ויקב עמק האלה מספק להם אותה במנות נדיבות. ביקב מאמינים שמעצם היותו יקב בינוני בגודלו, יש לו נישה שהולכת להתפתח ולגדול. העקביות של היקב אינה תלויה בקפריזות של כורם כזה או אחר, אלא בתנובת פרי איכותי לאורך זמן והרבה השקעה מכוונת לקוח

עם הגיעי לביקור ביקב עמק האלה, לאחר תיאום עם איריס ברג, מנהלת השיווק ומועדון הלקוחות, יצאה את היקב קבוצת מבקרים. כשפתחנו את הטעימה המודרכת המקצועית והלבבית של היינן דורון רב הון, קשה היה להתעלם מתנועת המבקרים הערה שהמשיכה להגיע. אבל דורון היה ממוקד, והיינות שהטעים הצדיקו את מוניטין היקב. לרגע קט היה מוכרח דורון לקום משולחן הטעימה ולפתוח את זרועותיו לרווחה עם חיבוק חם ואוהב לילדתו הקטנה הלבושה לפורים כפייה יפיפייה מדהימה, שהגיעה בריצה שופעת חיוכים ואושר.

ב- 2007 מתחילים ביקב עמק האלה לארגן מחדש את מועדון הלקוחות, ולעדכן את החברים בחנוכת יינות חדשים ואירועים ביקב ומחוצה לו. ביקב עמק האלה נהנים משני העולמות. האנשים מחפשים את האיכות, ויקב עמק האלה מספק להם אותה במנות נדיבות. ביקב מאמינים שמעצם היותו יקב בינוני בגודלו, יש לו נישה שהולכת להתפתח ולגדול. העקביות של היקב אינה תלויה בקפריזות של כורם כזה או אחר, אלא בתנובת פרי איכותי לאורך זמן והרבה השקעה מכוונת לקוח.

החל מהחודש האחרון החלו ביקב לקיים תערוכות מתחלפות של אומנים שיציגו את עבודותיהם במרכז המבקרים. התערוכה הנוכחית הינה של הצייר יגאל זמר, והיא תתחלף ב-24.3.07.

יקב עמק האלה עומד לחנוך במהלך השנה פינו נואר 2005, ולקראת הפסח שני יינות חדשים, שניהם לבנים.
תקופת חג הפסח, האביב, הפריחה המלבבת וראשית הקיץ מסמנים עבור היינות הלבנים של עמק האלה מסלול ברור אל קהל יעד צמא.

הסוביניון בלאן 2006 והשרדונה 2005 של עמק האלה חסרים בשוק תקופה די ארוכה, ומטעימת היינות היום ביקב ניתן להתרשם שהמחסור שיושלם לקראת החג, עשוי במהרה להפוך שוב למחסור בזכות צריכה מסיבית של הלבן הזה.

סוביניון בלאן 2006 – אף לימוני, ניחוח ארומטי של אשכולית, גוף בינוני וחד ללא תיקון חומצה נדרש, מינרליות טובה, חומצה בולטת, קיציות, בלי תחכום מיותר. הסיומת ארוכה וטאנית. זהו יין המזכיר יינות עולם ישן שיוצרו בתהליך תסיסה קרה המשמר ארומות ראשוניות. הענבים עברו תסיסה במיכלי נירוסטה, כששליש מהיין הולך ליישון בחביות עץ אלון, ולאחר מכן מצטרף לבלנד הכללי ואז מבוקבק. ההליך כולו מהיר, ותוך כ- 4 חודשים מהבציר היין יוצא לשיווק. הסוביניון בלאן 2006 "חותך", ויתאים לכל מאכלי גבינה, דגים ופירות ים.

שרדונה VC 2005 – הולך להיות יין לבן שכוחותיו אדומים. אינטנסיביות הפרי והטאנינים מבקשים מהיין להמשיך ולהתיישן בבקבוק. זהו שרדונה שעשוי לדרוש דיקנטר בטרם שתייה. חומציות טבעית, רעננות, חדות, לימוניות, מינרליות ופריכות. זהו יין שממש לא מתחנף. הוא עולה וחותך את האף.
9 חודשי יישון בחביות עץ אלון יעניקו ליין פוטנציאל התיישנות, ובעתיד, כך צופים ביקב, היין יהיה רחב יותר ואלגנטי.

טעמנו גם מה- EVER RED 2004, מרלו 2003, קברנה סוביניון VC 2003, וקינחנו במוסקט 2003.

ביקב ישמחו לארח אתכם לאירועים, לסיורים וטעימות ביקב ובכרם. יקב עמק האלה הוא יקב כשר המייצר גם שמן זית איכותי.

יקב עמק האלה
קיבוץ נתיב הל"ה
טל. 02-9994885
WWW.ELLAVALLEY.COM

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר