יינות חדשים בסדרה האזורית של כרמל: קריניאן, פטיט סירה, מרלו; וסוביניון בלאן בסדרת הכרם

יינות הסדרה האזורית של כרמל מבטיחים לתת את התמורה הטובה ביותר למחיר. יינות הסדרה מייצגים את אזורי היין של ישראל, ומופקים מענבים הגדלים בכרמים בגליל העליון, זכרון יעקב, רמת הגולן ויהודה. היינות מבטאים את האיכות והאופי המיוחדים של אזורי הגידול

חדש מהסדרה האזורית של כרמל – קריניאן Old Vines זכרון יעקב 2004 – זוכה מדליית זהב בתחרות TerraVino 2006
יין אדום יבש, שהופק מענבי קריניאן (90%) ומעט ענבי פטיט ורדו (10%) מאזור זכרון יעקב. היין בעל גוון ארגמני עמוק וארומות של דובדבנים, פטל וקפה. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות התבגר היין במשך 12 חודשים בחביות אלון צרפתי. על מנת לשמר את מירב הפוטנציאל הגלום ביין, בוקבק היין בלא תהליכי הצללה ולאחר סינון גס בלבד, ועל כן עשוי לפתח משקע טבעי במהלך ההתיישנות בבקבוק.
היין הופק מגפנים בוגרות ((Old Vines, בנות 40-30 שנה של ענבי קריניאן מאזור זכרון יעקב.
מחיר מומלץ:65 ₪
להשיג את היין בחנויות היין המקצועיות, המסעדות המובילות ובתי המלון היוקרתיים.

פטיט סירה הרי יהודה 2004 הסדרה האזורית – זוכה מדליית כסף בתחרות TerraVino 2006
יין אדום יבש, שהופק מענבי פטיט סירה מאזור הרי יהודה. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 12 חודשים. יין עוצמתי בעל גוון ארגמני עמוק וארומות של אוכמניות, סיגליות ועור. על מנת לשמר את מירב הפוטנציאל הגלום ביין, בוקבק היין בלא תהליכי
הצללה ולאחר סינון גס בלבד, ועל כן עשוי לפתח משקע טבעי במהלך ההתיישנות בבקבוק.
מחיר מומלץ:68 ₪
להשיג בחנויות היין המקצועיות, המסעדות המובילות ובתי המלון היוקרתיים.

מרלו גליל עליון 2004 הסדרה האזורית
יין אדום יבש, שהופק מענבי מרלו (85%) מהגליל העליון ומעט ענבי קברנה סוביניון (15%) מהאזור. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התיישן היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 12 חודשים. היין בעל גוון ארגמני עמוק וארומות של שזיף, קסיס ומנטה. היין בעל גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. על מנת לשמר את מירב הפוטנציאל הגלום ביין, בוקבק היין בלא תהליכי הצללה ולאחר סינון גס בלבד, ועל כן עשוי לפתח משקע טבעי במהלך ההתיישנות בבקבוק. מרלו פירותי ומלא, נגיש ומהנה.
מחיר מומלץ: 75 ₪
להשיג בחנויות היין המקצועיות, המסעדות המובילות ובתי המלון היוקרתיים.
יינות הסדרה האזורית של כרמל מבטיחים לתת את התמורה הטובה ביותר למחיר. יינות הסדרה מייצגים את אזורי היין של ישראל, ומופקים מענבים הגדלים בכרמים בגליל העליון, זכרון יעקב, רמת הגולן ויהודה. היינות מבטאים את האיכות והאופי המיוחדים של אזורי הגידול.

סוביניון בלאן כרם רמת ערד 2005 – חדש בסדרת כרם: סדרת הפרימיום של כרמל
יין לבן יבש, מופק מ- 100% ענבי סוביניון בלאן שנבצרו בכרם רמת ערד.
התירוש תסס במיכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומאטי של הענבים. עם השלמת התסיסה התיישן מקצת היין בחביות עץ אלון צרפתי בנות שנתיים ומקצתו במיכלי נירוסטה.
ליין גוון זהוב ירקרק והוא מתאפיין בארומות של אשכולית, פסיפלורה ומינרלים. היין בעל גוף בינוני עד מלא וחומציות מאוזנת מרעננת.
היין המשלב את תכונות הזן עם אזור הגידול האיכותי, מתאים למנות כגון קישים, סושי וגבינות עזים רכות.
מחיר מומלץ: 55 ₪
להשיג את היין בחנויות היין המקצועיות, המסעדות המובילות.
בסדרת כרם, הענבים המשמשים להפקת היין נבצרים מכרם יחידני
(Single Vineyard) ומכאן שמה. מתוך אזורי היין המצטיינים של ישראל, בודדו כרמים ייחודיים, יוצאי דופן בטיבם והוענק להם יחס מיוחד גם בכרם וגם אחר כך, ביקב.


www.carmelwines.co.il








כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר