יינות חדשים ליקב אלכסנדר: גסטון רזרב 2006, סנדרו 2006

אלכסנדר גסטון רזרב 2006: היין הוא בלנד מיוחד המאפיין את העולם החדש. היין מופק מענבי מרלו – 76%, גרנאש – 12%, סירה – 12%. ענבי המרלו והסירה גדלים בגליל העליון, ואילו הגאנאש בהרי יהודה. שילוב מיוחד בין זנים ואזורים שונים

אלכסנדר גסטון רזרב 2006
היין הוא בלנד מיוחד המאפיין את העולם החדש. היין מופק מענבי מרלו – 76%, גרנאש – 12%, סירה – 12%. ענבי המרלו והסירה גדלים בגליל העליון, ואילו הגרנאש בהרי יהודה. שילוב מיוחד בין זנים ואזורים שונים.
היין התיישן 12 חודשים בחביות חדשות ו- 14 חודשים בחביות ישנות, בכדי לתת ליין להמשיך ולהתיישן ללא תוספת של טעמי עץ.
צבעו של היין כמעט שחור עם גווני דובדבן בשל מאוד. הארומה עשירה, וניכרים בה תבלינים, פלפל שחור ופירות יער בשלים עם רמזים לטבק איכותי, ווניליות מאוד נקייה. טעם היין מגוון – רב שכבתי. יש בו טעמי פירות יער שחורים בשלים כדובדבן ושזיף, ניכרים ביין גם טעמי תבלינים. הטאנינים מורכבים ומאוזנים. ליין גוף מלא, אך עם זאת לא כבד. היין אלגנטי, ארוך ומאוזן עם הרמוניה. סיומת ארוכה וחמיצות מאוזנת.
רשמי טעימה של דני רובין:
בטעימה עולים ביין ריחות מרתקים ומלטפים של אקליפטוס, קפה וציפורן, עם פרי חם עשיר ובשל, ועץ נוכח שאינו משתלט. יין בהחלט מפנק.

אלכסנדר סנדרו 2006
שמו של היין ניתן כמחווה לאביו של יורם שלום, הוא אלכסנדר, עם שם החיבה "סנדרו". היין הוא בלנד של 70% ענבי קברנה סוביניון, 25% ענבי מרלו, ו-5% סוביניון בלאן.
הגפנים גדלות בכרם בן זימרה שבגליל העליון, והענבים נבצרים בבציר ידני עם עלות השחר. היין תסס תסיסה ממושכת והתיישן במשך 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי- 80%, ועץ אמריקאי – 20%. צבעו של היין בורדו עז עם גוון שחור.
הארומה עשירה בניחוח של פירות יער בשלים משתלב עם טעמי פירות יער רבים, דובדבן בשל וצימוק. ליין טאנינים רכים ונעימים. היין כשר מבציר 2006.
רשמי טעימה של דני רובין:
בטעימה, בלנד מורכב של פירות יער וקליפות הדר עם תרומה של עץ ברקע. יין הרמוני ומאוזן היטב.


יקב אלכסנדר
מושב בית יצחק 
טל. 09-8822956 , 054-4350180
WWW.ALEXANDER-WINERY.COM 
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר