יקבי בנימינה ממתגים מחדש את סדרת בנימינה רזרב

יקבי בנימינה חשפו מיתוג חדש של סדרת בנימינה רזרב, כולל חשיפת התוויות החדשות של הסדרה וכן יינות חדשים מבצירים 2007- 2009

יקבי בנימינה חשפו בתערוכת ISRAWINEXPO 2010 מיתוג חדש של סדרת בנימינה רזרב, כולל חשיפת התוויות החדשות של הסדרה, שהודפסו באיטליה כדי להגיע לאיכויות הנדרשות ע"יח היקב, והגיעו ארצה ממש ערב התערוכה, וכן יינות חדשים מבצירים 2007- 2009.

לאחר מיתוג החברה והשקעה מתמשכת בסדרות היין יוגב ואבני החושן, הגיע תורה של סדרת בנימינה רזרב, שמוגדרת כסדרה הקלאסית של היקב, שלפי אנשיו מייצגת את האותנטיות והרומנטיות שביין ומשקפת את חשיבות השילוב בין זן היין לאזור גידולו – הטרואר.

בנוסף ליינות הקיימים בסדרה, נחשפו בצירים חדשים של יינות הסדרה, בהם קברנה סובניון, מרלו ושיראז, שלושתם מבציר 2007, וכן יין הקינוח בנימינה רזרב גוורצטרמינר בציר מאוחר 2008.

סדרת בנימינה רזרב הושקה לראשונה לפני כ- 12 שנה, תחת השם "בנימינה ספיישל רזרב" וכללה חמישה יינות: קברנה סוביניון, מרלו, שרדונה, סוביניון בלאן ואמרלד ריזלינג.
בשנותיה הראשונות של הסדרה נקנו הענבים מכורמים מחוץ למערכת היקב, שנחשבו לאיכותיים. מאז עבר היקב שינויים רבים, שאחד החשובים בהם הוא מעבר האחריות על חומרי הגלם לידיהם של יינני היקב.

בשנת 2007, לאחר השקת סדרת אבני החושן, התקבלה ביקב החלטה שיווקית על שינוי שמה של הסדרה לבנימינה רזרב.
ב- 2010 משלים היקב את מהלך המיתוג המחודש של הסדרה בהחלפת תוויות הבקבוקים, כאשר התוויות החדשות יופיעו באופן הדרגתי החל מבציר 2007 ביינות האדומים, ובציר 2009 ביינות הלבנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר