יקבי ברקן זכו בארבעה גביעים בתחרות LES CITADELLES DU VIN FRANCE 2008

שמואל בוקסר ויאיר לרנר, מנכ"לים משותפים, אמרו: "אנו גאים על הזכייה של היקב שלנו בתחרות זו, וכמובן באיכות היוצאת דופן של יינות ברקן שממשיכים לקטוף מדליות ופרסים שונים בתחרויות יין יוקרתיות בעולם"

יקבי ברקן מדווחים בשמחה על זכייה של 4 יינות ברקן בתחרות LES CITADELLES DU VIN היוקרתית בצרפת.
שמואל בוקסר ויאיר לרנר, מנכ"לים משותפים, אמרו: "אנו גאים על הזכייה של היקב שלנו בתחרות זו, וכמובן באיכות היוצאת דופן של יינות ברקן שממשיכים לקטוף מדליות ופרסים שונים בתחרויות יין יוקרתיות בעולם".

התחרות נערכה בבורדו שבצרפת ע"י אירגון ה-O.I.V (המשרד הבינלאומי של הגפן והיין), והשנה השתתפו בתחרות 1,107 יינות מ-30 מדינות, כשפאנל הטועמים והשופטים הורכב מ-70 מומחי יין בעלי שם עולמי.

בגביע היוקרה TROPHEE PRESTIGE זכו 3שלושה יינות של יקבי ברקן:
מרלו ברקן סופרייר בציר 2004 מסדרת סופרייר היוקרתית של היקב קברנה סובניון אלטיטוד רזרב +720 מבציר 2005
קברנה סובניון אלטיטוד רזרב +412 מבציר 2005

בגביע המצויינות TROPHEE EXCELLENCE זכה הקברנה סובניון אלטיטוד רזרב +624 מבציר 2005

מרלו, ברקן סופרייר 2004
מקורו של יין זה במיטב הכרמים של יקבי ברקן בגליל העליון, כאשר ליבו של היין מקורו בכרם שעל הר גודרים, בגובה שמעל 700 מטר על גבול הלבנון. האף מציג שפע ניחוחות עזים של פרי שחור מתקתק: דובדבן שחור, שזיף סנטה-רוזה בשל, אסנה, נגיעות של קאסיס ופטל שחור. לאלו מתלווים תבלינים מזרחיים ומתקתקים ושרפי אלון אלגנטי. לאף מורכבות מרשימה, כאשר גווני האלון נוכחים אך מותירים את קדמת הבמה לפרי שופע, על אף היישון בחביות חדשות. על החיך, זהו יין עשיר ומרוכז, בעל נוכחות מסיבית ושפע טאנינים מוצקים אך לא גסים. ליין גוון אדום-רובי עמוק ויפה, ששמר על רעננות גם לאחר הביקבוק. יוצר במהדורה מוגבלת בת 6,400 בקבוקים ממוספרים.
מחיר מומלץ לצרכן: 170 ₪

קברנה סוביניון, אלטיטיוד רזרב +720
היין מאופיין בגוון סגול-ארגמן עמוק, כהה מאוד ודחוס.
האף מיוחד, מעט "קריר", עם קאסיס, שפע מנטה ואקליפטוס, עם רמזים לווניל ואגוזי קשיו, ושרפי אלון עמוקים ואלגנטיים המשתלבים להפליא עם אופי הפרי.
בפה נחשף פרי מרוכז, אדום-שחור: פטל, קאסיס, דובדבן, בשלים עם נגיעה של עשבוניות ירקרקה. החיך מאוד מובנה, עם טאנינים עצמתיים אך מעודנים. ליין פרופורציות מדויקות והרמוניות. הסיומת ארוכה מאוד עם טעמי עץ קלוי, קפה, תבלינים קרירים כפלפל שחור וערער.
זהו יין שונה,מעודן ואלגנטי, המשקף את האקלים הקריר של בית הגידול של ענביו. יין 2005 נושא את חתימת ה"טרואר" הייחודי של הר גודרים, עם קווי מתאר המשותפים לו וליין מבציר 2003.
מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

קברנה סוביניון, אלטיטיוד רזרב +412
יין זה נבצר בכרם אבני איתן שברמת הגולן, ברום של 412 מטרים ונוספו לו ענבים מכרם דישון שבעמק קדש ( 15%). הגוון של היין הינו סגול שחור עמוק ודחוס, כמעט אטום. באף מתפרצים שפע של פירות שחורים: קאסיס, תות עץ שחור בשלים ומרוכזים, עם תרומה נכבדת של תבליני אלון – וניל, ציפורן ושאר תבלינים מתוקים, עם רמזים לשוקולד חלב עשיר ומעט עור משובח. הארומות בשלות, רחבות ,
רבות עוצמה.הסיומת ארוכה ביותר, בטעמי תות – עץ שחור, קפה שחור קלוי, מעט טבק ועץ ארז של קופסת סיגרים.
מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

קברנה סוביניון, אלטיטיוד רזרב +624
גוון אדום-סגול עמוק, שחור במרכז הכוס. האף חושף פרי שחור בשל ושופע, פטל ודובדבנים שחורים ספק ריבתיים, עם מורכבות מתובלת מתקתקה- וניל, רמזים לקינמון וציפורן, נגיעה של לקריץ'. אוורור ממושך אינו גורע מרעננות הפרי ואף מוסיף גוון פרחוני. הרושם הוא של בשלות אלגנטית.
הפה מציג פרי מרוכז ורב-עוצמה, אשר רוקד על הגבול הדק בין בשלות לריבתיות, עם גוונים של דובדבן שחור, פטל וקאסיס. אלו נתמכים בקשת מרתקת של תבליני אלון מתקתקים, היוצרים מורכבות רבת רבדים.
ליין טאנינים מוצקים אך בעלי עידון ורכות מרשימים. הסיומת הרמונית ומלטפת, משלבת פרי מתקתק ורך עם נגיעה מפתיעה של פלפל אנגלי.
זהו היין הקלאסי ביותר בסגנונו, מורכב ואלגנטי, עז בטעמיו אך חלק ומשיי.
מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר