יקבי כרמל מרחיבים את סדרת סינגל ויניארד עם קברנה סוביניון כרם סומקה

יקבי כרמל משיקים יינות חדשים בסדרת כרמל סינגל ויניארד, שהנה סדרת הדגל של היקב. כרמל ריזלינג, כרם קאיומי 2012 – היין הלבן של הסדרה, וכרמל קברנה סוביניון, כרם סומקה 2010 – יין חדש בסדרת 'הכרם היחידני', קברנה סוביניון ראשון המגיע מכרם סומקה שבצפון רמת הגולן

יקבי כרמל משיקים יינות חדשים בסדרת כרמל סינגל ויניארד, שהנה סדרת הדגל של היקב.
כרמל ריזלינג, כרם קאיומי 2012 – היין הלבן של הסדרה, וכרמל קברנה סוביניון, כרם סומקה 2010 – יין חדש בסדרת 'הכרם היחידני', קברנה סוביניון ראשון המגיע מכרם סומקה שבצפון רמת הגולן.

יינות 'הכרם היחידני' מופקים מכרמים המניבים באופן עקבי ענבים באיכות גבוהה במיוחד. יינות אלו מבטאים את התכונות והאופי יוצא הדופן המזוהה עם הטרואר הייחודי של הכרם. כרמים אלו זוכים לטיפוח ייחודי ומעקב צמוד שתורם למימוש הפוטנציאל הגלום בהם.
ביקב, תהליך הפקת יינות 'הכרם היחידני' מוקפד מאוד, ומשלב בין הסטנדרטים הגבוהים ביותר בייצור היין תוך שמירה על זהות חלקות הכרם.

כרמל ריזלינג, כרם קאיומי 2012 מסדרת Carmel Single Vineyard
היין הלבן היחידי של סדרת 'הכרם היחידני', שלפי היקב הפך לאייקון בקרב חובבי זן הריזלינג בארץ, ברמת איכות המיישרת קו עם יינות הריזלינג באזור הריין בגרמניה.
זהו יין לבן חצי יבש על גבול היבש – off dry, שהופק מענבי יוהנסברג ריזלינג מכרם קאיומי.
התירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים, וההתבגר במכלי נירוסטה. 
היין בעל גוון זהוב ירקרק, מתאפיין בבשומת של פריחה לבנה, צוף, תפוח עץ ירוק, ליים ורובארב (ריבס). היין בעל גוף בינוני עד מלא וחומציות מאוזנת.
מחיר מומלץ לצרכן 75 שקלים.

קברנה סוביניון, כרם סומקה מבציר 2010 מסדרת Carmel Single Vineyard
קברנה סוביניון ראשון המגיע מכרם סומקה שבצפון רמת הגולן.
שם הכרם ניתן על שם כפר שהיה במקום בעבר. מרכזו של שבט בדואים חזק היה בכפר ווסט שבצפון הגולן. אחד מארמונות אמיר השבט היה בגולן, סמוך לצומת ווסט, היא צומת האמיר. בני השבט ישבו בכפרים שבסביבה, שאחד מהם היה סומקה (צפונית לווסט).
זהו יין אדום יבש, שלאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר בחביות עץ אלון צרפתי במשך 16 חודשים.
היין בעל גוון ארגמני עמוק ובשומת של פירות אדומים, טבק, ומנטה. גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת.
מחיר מומלץ לצרכן: 120 שקלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר