יקבי עמק האלה" עוברים לשיווק עצמאי, ישיר ואינטימי ללקוחות

"יקבי עמק האלה" מייצרים כ- 10 סוגים של יינות בשתי סדרות: Vineyard Choice ו"יקבי עמק האלה", 200 אלף בקבוקים בשנה (כולל יצוא)

אחרי תקופה של פעילות משותפת החליטו "יקבי עמק האלה" ו"החברה הסקוטית למסחר ושיווק", לסיים את שיתוף הפעולה ביניהם.

דני ולרו, מנכ"ל "יקבי עמק האלה", אומר: "החלטנו לפתח מערך שווקי ישיר ואינטימי עם לקוחותינו. אני מאמין שזו הדרך הנכונה על מנת לשמר את ה'אני מאמין' של היקב- מחויבות אישית לכל בקבוק היוצא משערי היקב"

"יקבי עמק האלה" מייצרים כ- 10 סוגים של יינות בשתי סדרות: Vineyard Choice ו"יקבי עמק האלה", 200 אלף בקבוקים בשנה (כולל יצוא). היינות נמכרים בעשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ.

הכרמים של יקבי עמק האלה ניטעו בשנת ,1998 והבציר הראשון היה בשנת 2002. מאז מייצר היקב יין כשר העומד בקו אחד עם יינות מהטובים בעולם.
תהליך ייצור היין מתחיל בגידול עצמי של הענבים, באזור ההר בו נמצא היקב, דבר המבטיח מעקב על איכותם של הענבים. הבציר הידני נעשה בשעות הלילה והבוקר המוקדמות, תוך מעקב צמוד וטיפול ממשיך מסור ביקב, במטרה ליצור יין מובחר בטכנולוגיה מתקדמת.

עוד נמסר כי "יקבי עמק האלה" חתמו לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה מקיף עם סינמטק ירושלים.
בהתאם להסכם יספקו "יקבי עמק האלה" בשנת 2006 יינות לפעילות הסינמטק הכוללת: פסטיבל הקולנוע הבינלאומי, פסטיבל לקולנוע יהודי, ארוחות ערב, בכורות, קבלות פנים ואירועים מיוחדים נוספים שיתקיימו במהלך השנה.

יקבי עמק האלה יספקו חביות יין ולמעלה מ-1,000 בקבוקים של יין, ואילו הסינמטק ישדר בפסטיבלים סרטון פרסומת על היקב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר