יקבי עמק האלה: עכשיו מייצאים יינות לשוק היפני במאות אלפי דולרים

דני וולרו מנכ"ל "יקבי עמק האלה", אומר: "כיקב המייצא כ- 40% מהתפוקה השנתית שלו למדינות שונות ברחבי העולם, כגון ארה"ב, צרפת, איטליה ועוד ונמצא במשא ומתן לייצוא למדינות נוספות. רישיון הייצוא ליפן מהווה עבור היקב פריצת דרך משמעותית וחשובה, היות ומדובר בלקוח אסטרטגי גדול, הפותח בפני היקב את האפשרות להרחיב את היקף הייצוא לאסיה"

יקבי עמק האלה החלו לייצא יינות לשוק היפני בעסקאות של מאות אלפי דולרים.
היינות של עמק האלה משווקים ונמכרים בחנויות היין המובילות ביפן.

דני וולרו מנכ"ל "יקבי עמק האלה", אומר: "כיקב המייצא כ- 40% מהתפוקה השנתית שלו למדינות שונות ברחבי העולם, כגון ארה"ב, צרפת, איטליה ועוד ונמצא במשא ומתן לייצוא למדינות נוספות. רישיון הייצוא ליפן מהווה עבור היקב פריצת דרך משמעותית וחשובה, היות ומדובר בלקוח אסטרטגי גדול, הפותח בפני היקב את האפשרות להרחיב את היקף הייצוא לאסיה".

יינות "יקבי עמק האלה" מיוצאים ליפן תחת הקטגוריה של יין ישראלי כשר ואיכותי. המשלוח ליפן כולל את כל סדרות היינות, ולאחרונה החל ביקוש מוגבר גם ליינות מסדרת VC  – סדרת הדגל של היקב המבוססת על ענבים מהכרמים המשובחים ביותר ותהליך של יישון ארוך יותר בחבית ובבקבוק.

שוק היינות המיובאים ביפן, נמצא במגמת צמיחה מהירה. שני שלישים מהיינות הנצרכים כיום ביפן הם יינות מיובאים המגיעים בעיקר מצרפת. היינות האדומים פופולריים מאד בכל אסיה בגלל התועלת הבריאותית המשויכת אליהם.

את יינות "יקבי עמק האלה" המיוצאים ליפן ניתן להשיג בחנויות יין מובילות ובמסעדות יוקרה.
נציגי היקב ובראשם דני ולרו המנכ"ל פועלים ותומכים מאחורי הקלעים ביבואן היפני, שמלבד היותו המשווק ובעל מסעדות יוקרה וחנויות הוא גם בעל כרמים ויקב ביפן. נסיעותיו של המנכ"ל ליפן כוללות פעילות מכירות ושיווק של יינות היקב, וגם תמיכה לימודית ואגרונומית בפיתוח הכרמים שבבעלות המשווק היפני.

דני וולרו אומר:  "היקב שם לו למטרה לייצר יינות איכותיים ולהגיע למצב של יותר מ- 50% יצוא מסך הייצור של היקב. תהליך הייצוא ביפן, כרוך בבירוקרטיה ארוכה, בגלל הליך קפדני ומעמיק, אשר במהלכו עבר היקב בדיקות דקדקניות ורבות. עבור "יקבי עמק האלה", המייצאים במדינות שונות: ארה"ב, קנדה,צרפת, איטליה דנמרק ועוד, יפן מהווה עבורנו נדבך חשוב ועיקרי הפותח חלון הזדמנויות לשוק האסייתי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר