יקבי רמת הגולן והאופרה הישראלית מציגים: הטנורים הגדולים של ארץ היין

את הערב, בהשתתפותו של ג'ורג' רידל, מבעלי רידל, ינחה יאיר היידו, מומחה ליין, שגריר אירופה והמזרח התיכון של חברת רידל, והאחראי על תחום היין, הטעימות והמחקר בחברה

יקבי רמת הגולן, האופרה הישראלית, ויצרן גביעי היין האוסטרי המפורסם רידל RIEDEL החוגג 250 שנה, יקיימו ערב ייחודי וחד פעמי בנושא אופרה ויין.
האירוע יתקיים ביום א', 26 במרץ, במשכן לאמנויות הבמה – בית האופרה בת"א.

את הערב, בהשתתפותו של ג'ורג' רידל, מבעלי רידל, ינחה יאיר היידו, מומחה ליין, שגריר אירופה והמזרח התיכון של חברת רידל, והאחראי על תחום היין, הטעימות והמחקר בחברה.

בתוכנית כ- 15 להיטי אופרה, אריות מוכרות שבחלקן הגדול קשורות לנושא היין: לה-בוהם, כרמן, ריגולטו, שיקוי האהבה, שמשון ודלילה, ועוד.
קונצרט האופרה יכלול הרכב של שישה סולנים מבכירי האופרה הישראלית, ומקהלת האופרה בליווי הסימפונט רעננה.

קבלת הפנים שתתחיל בשעה 19:00 באירוח יקבי רמת הגולן, תכלול מגוון יינות יקבי רמת הגולן: ירדן בלנק דה בלנק, ירדן ויונייה, ירדן גוורצטרמינר, ירדן סירה וירדן מרלו.

להזמנת כרטיסים:
קסטל: 03-6045000
קופת המשכן: 03-6927777
המחיר: 200 ₪ לאדם.
המחיר כולל גם שי מיוחד: בקבוק יין גמלא מרלו של יקבי רמת הגולן וכוס רידל סומלייה מיוחדת הכוללת הטבעה לציון 250 שנה.


הידעתם?
יין סימל בחברות רבות לכל אורך ההיסטוריה את החיים הטובים, ברוב הארצות רק העשירים יכולים היו להרשות לעצמם יין תדיר על שולחנם.
כבר בפתיחת המערכה הראשונה ב"ריגולטו" של ורדי, שנכתב על פי Le roi s’amuse (המלך משתעשע) מאת ויקטור הוגו, אנו רואים את הנשף הגדול בחצרו של הדוכס ממנטובה. יין, הוללות חיזורים ורכילויות על אהבה. במערכה השלישית בסצינה בפונדק, לשם לוקח ריגולטו את בתו ג'ילדה לראות את כיבושיו הרומנטיים של הדוכס, מבקש הדוכס המחופש לקצין מספאראפוצ'ילה, שני דברים: את אחותו, וכמובן… יין.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר