יקב דלתון בדרך להכפלת כמות הבקבוקים

במהלך הפרויקט, שיניב ענבי יין בבציר 2012, ניטעו גפנים מהזנים קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, סוביניון בלאן, שרדונה, קברנה פרנק, וזנים אחרים, באזורי מרום הגליל, הגליל המערבי והגליל התחתון

יקב דלתון סיים בט"ו באב את פרויקט הנטיעות הגדול שלו, הכולל 500 דונם כרם דלתון באלקוששל גפנים. פרויקט הנטיעות כולל הרחבת שטחם של הכרמים הקיימים, נטיעת זנים חדשים של גפנים, והגדלת מגוון היינות של היקב.

ביקב אומרים כי פעולות אלו מהוות חלק מתהליך של צמיחה וגידול של יקב דלתון בשנים האחרונות, ומהלך זה של נטיעת הכרמים, יוביל את היקב תוך ארבע שנים ליכולת ייצור של כ- 1.5 מיליון בקבוקים, כפליים מתפוקתו היום.

במהלך הפרויקט, שיניב ענבי יין בבציר 2012,  ניטעו גפנים מהזנים קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, סוביניון בלאן, שרדונה, קברנה פרנק, וזנים אחרים, באזורי מרום הגליל, הגליל המערבי והגליל התחתון.

משה חביב, מנכ"ל יקב דלתון, אומר כי פרויקט הנטיעות מהווה נדבך נוסף בדרך לעצמאות מוחלטת ושליטה ישירה באיכות חומרי הגלם של היקב. "אנחנו לוקחים שליטה מלאה על כל מה שנעשה בחלקות – מנטיעת הגפנים עד עת הבציר. הכרם הגדול בתולדות היקב ניטע ב"אלקוש, ומהווה מחצית מכלל הפרויקט (250 דונם) . כרם אלקוש נחשב לגולת הכותרת מבין החלקות החדשות של היקב בשל גודלו, היותו בית גידול מצוין מבחינת תכונות גיאולוגיות, והעובדה כי מגוון זני ענבים גדול ואיכותי יכולים לגדול בשטחו", אומר חביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר