יקב הר אודם מציג יין לבן חדש לחג השבועות: וולקני שרדונה 2006

ענבי יין זה נבצרו בכרם גבעת ישעיהו שבעמק האלה. הכרם נטוע בערוץ נחל, ונהנה בשל כך ממשרעת טמפרטורה רחבה המתבטאת בצניחת טמפרטורות בשעות הערב (בשל הטופוגרפיה של ערוץ הנחל), וביום חם ויבש

יקב "הר אודם" שזכה בתואר יקב בוטיק ישראלי הטוב ביותר לשנת 2006 ובמדליות זהב בתחרויות היין הבינלאומיות בפנמה, בארגנטינה ובפריז, חונך יין חדש – וולקני שרדונה 2006, העשוי 100% ענבי שרדונה.

צבע היין קש זהבהב. היין שופע ניחוחות טרופיים: אננס, מנגו, צוף פרחי בר. טעמו עשיר בפרי, פריך ומלא המבטא את מורכבות ענבי השרדונה. טעמים אלו עטופים בארומה עדינה של אלון קלוי, המובילה לסיומת ארוכה ונעימה.

ענבי יין זה נבצרו בכרם גבעת ישעיהו שבעמק האלה. הכרם נטוע בערוץ נחל, ונהנה בשל כך ממשרעת טמפרטורה רחבה המתבטאת בצניחת טמפרטורות בשעות הערב (בשל הטופוגרפיה של ערוץ הנחל), וביום חם ויבש.

הענבים נבצרו בבציר לילה ידני שהסתיים עם שחר. ביקב עברו הענבים הפרדה, ריסוק וסחיטה עדינה. היין תסס תסיסה קרה וארוכה אחריה יושן במשך חמישה חודשים בהם שהה על שמריו (SURLIES).

numg להגיש בטמפרטורה 8-11 מעלות צלסיוס.

מחיר: 65-75 ש"ח

יקב "הר אודם", הצפוני ביקבי ישראל, הוקם על ידי משפחת אלפסי. היקב שוכן במושב אודם בצפון הגולן בלב יער אלונים קסום ומסתורי ברום של 1100 מ' מעל פני הים.
היקב הוא הגשמת חלום משותף לבני משפחת אלפסי בו עסק משפחתי נולד מתוך האהבה ליין, לגידול החקלאי ולעשייה יצירתית. מיכאל ועידית, ממייסדי מושב אודם, רואים בהקמת יקב הקושר אליו את כל בני המשפחה ומהווה נדבך תרבותי חשוב בנוף המרהיב של צפון רמת הגולן את מפעל חייהם.
יינות יקב הר אודם נולדים מתוך תפישת עולם תרבותית המובילה את היינן, לפיה היין שואב את איכויותיו מהאקלים בו גדלו הגפנים והמסורת שלאורה יוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר