יקב רקנאטי מצטרף לתמיכה בנשים המתמודדות עם סרטן השד

במהלך אוקטובר 2020 יימכרו היינות הוורודים של היקב – רוזה וגרי דה מרסלאן כשהם עטופים בחבק ורוד ו-25% מהרווחים על מכירתם יעברו לקבוצת גמאני התומכת בנשים חולות בסרטן השד

לרגל חודש המודעות לסרטן השד שיתקיים במהלך חודש אוקטובר 2020, הצטרף יקב רקנאטי לתמיכה בנשים המתמודדות עם סרטן השד ולמהלכי ההסברה להעלאת המודעות לאבחון מוקדם.

צילום ליאת משען

יקב רקנאטי העניק חסות להפקת אופנה של קבוצת גמאני (גמאני חליתי בסרטן השד), אשר מתקיימת מדי השנה כאירוע רב משתתפים, והשנה, עקב הקורונה, התקיים כהפקה מצולמת, מרגשת, עוצמתית, ובעיקר צבעונית ואופטימית, בהשתתפות נשים המתמודדות ומחלימות מסרטן השד. מי שהפיקה את הצילומים היא יאנה דרום, פעילה בולטת בקבוצה ובעלת רשת חנויות לאביזרים ומוצרי אופנה למתמודדות עם סרטן השד. במהלך היום נהנו הנשים המשתתפות מסטיילינג אישי, איפור ועיצוב שיער, כיבוד, ויינות רקנאטי שנמזגו לכוסות.

צילום עמרי מירון

במהלך חודש אוקטובר יימכרו היינות הוורודים של יקב רקנאטי – רוזה וגרי דה מרסלאן, כשהם עטופים בחבק מיוחד עם ההאשטאג #גמאני_מרימה_כוס_ לַחַיִּים, כאשר 25% מהרווחים על מכירת בקבוקים אלה יעברו לתמיכה בפעילות עמותת גמאני, אשר מעניקה תמיכה נפשית ורגשית וסיוע לנשים חולות בסרטן השד, יוזמת פעילויות ואירועים בהשתתפותן, ופועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם.

ליאת משען, מנהלת השיווק של יקב רקנאטי, אומרת: "שיתוף הפעולה עם קבוצת גמאני לא מסתכם רק בהעברת תרומה כספית, אלא מבטא תפיסת עולם כוללת של אופטימיות, חשיבה חיובית ואמונה בחיים, שהם מיסודות הקבוצה. לפיכך גם חסות היקב ניתנת לחוויות מעצימות כמו הפקת האופנה אותה ליווינו באופן צמוד ותמכנו בה, ומיזמי תוכן מעצימים נוספים הצפויים בהמשך".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר