ירושלים מכל הטעמים שבעולם – סיור קולינרי בשכונת נחלאות

סיור בו המשתתפים מטיילים, מבשלים, אוכלים, צוחקים, צופים ולוקחים חלק פעיל בהצגת רחוב, ובערבו של יום חוזרים למטבח האישי מלאים במרץ חוויות ומתכונים. שילוב בין סיור צבעוני וססגוני בשכונת נחלאות והשוק, לחוויה קולינרית ותרבותית בין הסמטאות הקסומות של ירושלים, הנופים, הסיפורים והדמויות מהשכונה

"ירושלים מכל הטעמים שבעולם" הינו סיור קולינרי בו האורחים שותפים פעילים לחוויות, טעמים וניחוחות ירושלמיים.
זוג שחקנים, בליווי מוסיקה וסצנות משעשעות ומקוריות, מלווים את המטיילים, פותחים שולחן בסגנון העדתי של השכונה, ומגלמים דמויות צבעוניות מן העדה. יחד עם הקהל מבשלים בשטח, ומדגימים ואוכלים מאכלים אופייניים.
במהלך הסיור יחולקו מתכונים למשתתפים והפתעות נוספות.

מדובר בסיור פולקלוריסטי, משעשע, מעשיר ומגבש, סיור של בישול, צחוק, טעימות, כייף ואווירה ירושלמית אסלית בסמטאות הקסומות של נחלאות והשוק.
על קצה המזלגף בשולחן הכורדי נטעם מהקובה חמוסטה, אצל פרסים נכין תה מיוחד ופשטידת שום פרסית, חומוס אצל רחמו, לבנה, סחלב ועוד ועוד.

מאחורי הרעיון של "ירושלים מכל הטעמים שבעולם" ניצבים בועז ישראלי וחגי גלנט, האומרים כי שכונת נחלאות מזמנת היום למבקרים בה חוויה ייחודית שלא הייתה קיימת לפני עשור או שניים.

בצד התושבים הוותיקים שמשרים עדיין את רוח השכונה המקורית, מתגוררים צעירים רבים, אומנים ועירוב רב של סגנונות. המפגש המיוחד ביניהם יוצר מצבים מיוחדים שאותם חגי לוכד בהצגותיו. מה שקורה היום בנחלאות צבעוני לפעמים ומיוחד אף יותר מהסיפורים של פעם, דווקא בגלל ההרכב האנושי המיוחד כל כך.
לכן, לדברי ישראלי וגלנט, "ירושלים מכל הטעמים שבעולם" היא החוויה האולטימטיבית שמציעה העיר ירושלים שמשלבת בין טעמים, אנשים, צבעים, ריחות, הומור ירושלמי, ודמויות ירושלים אמיתיות ואמיתיות יותר.

הסיור מיועד לקבוצות מאורגנות של 30-50 איש (ניתן גם לקיים שני סיורים ביום).
אופציה לרישום של יחידים – מותנה במינימום משתתפים.
משך הסיור כ- 4 וחצי שעות.
הסיור הוא ארוחה אחת, בה כל אחת מהשכונות הינה מנה בתפריט.
האוכל כשר בהשגחת רבנות ירושלים.
עלות הסיור: 250 ₪ למשתתף.
טלפון למידע נוסף ולהרשמה: 054-5427171

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר