ירקות קלויים וטופו

מתכון ל- 2 סועדיםמצרכים:1פלפל אדום 1 פלפל צהוב2 בצל סגול1 חציל1 קישוא2 עגבנייה5 פטריות שמפיניון200 גר' טופו מצרכים למרינדה:20 מ"ל שמן זית30 מ"ל שמן שומשום2 כפות סויה1/2 כפית שום כתושמעט ג'ינג'ר מגורדקורט צ'ילי כתושמלח – לפי טעםלקישוט: שומשום לבן או שחוראופן הכנת המנה:1. חותכים את הפלפלים לרצועות. את הבצל, הקישוא והחציל לפרוסות בעובי 1/2 ס"מ. את העגבנייה לפרוסות 1 ס"מ ואת הפטריות חוצים לשניים את הטופו לפרוסות בעובי 1 ס"מ2. משרים את כל הירקות במרינדה.3. מדליקים את הפחמים עד היותו גחל לוהט 4. מניחים את הפלטה עם החורים על הגחלים ומחכים כ 5 דקות עד התחממות הפלטה5. מסננים את הירקות מהמרינדה וצולים עד רכות רצויה ותלוי בעובי הפרוסות (כ 6 דקות) לפי הסדר הבא:בצל, חציל, קישוא, פלפלים, פטריות ועגבנייה ולבסוף את הטופו.6. מוציאים לצלחת הגשה ומקשטים עם שומשום.הערה:ניתן ליצור מרינדה בטעמים שונים: דבש/תימין/בלסמי.* COBB הנו גריל פחמים רב שימושי המתאים להפעלה בבית ובחוץ. לצליית בשרים, ירקות ומאפים. בעל אפקט משולש: ברביקיו, תנור אפיה ותנור עישון, ללא עשן.

מתכון ל- 2 סועדים

מצרכים:
1פלפל אדום
1 פלפל צהוב
2 בצל סגול
1 חציל
1 קישוא
2 עגבנייה
5 פטריות שמפיניון
200 גר' טופו

מצרכים למרינדה:
20 מ"ל שמן זית
30 מ"ל שמן שומשום
2 כפות סויה
1/2 כפית שום כתוש
מעט ג'ינג'ר מגורד
קורט צ'ילי כתוש
מלח – לפי טעם
לקישוט: שומשום לבן או שחור

אופן הכנת המנה:
1. חותכים את הפלפלים לרצועות.
את הבצל, הקישוא והחציל לפרוסות בעובי 1/2 ס"מ.
את העגבנייה לפרוסות 1 ס"מ ואת הפטריות חוצים לשניים
את הטופו לפרוסות בעובי 1 ס"מ
2. משרים את כל הירקות במרינדה.
3. מדליקים את הפחמים עד היותו גחל לוהט
4. מניחים את הפלטה עם החורים על הגחלים ומחכים כ 5 דקות עד התחממות הפלטה
5. מסננים את הירקות מהמרינדה וצולים עד רכות רצויה ותלוי בעובי הפרוסות (כ 6 דקות) לפי הסדר הבא:בצל, חציל, קישוא, פלפלים, פטריות ועגבנייה ולבסוף את הטופו.
6. מוציאים לצלחת הגשה ומקשטים עם שומשום.
הערה:
ניתן ליצור מרינדה בטעמים שונים: דבש/תימין/בלסמי.

* COBB הנו גריל פחמים רב שימושי המתאים להפעלה בבית ובחוץ. לצליית בשרים, ירקות ומאפים. בעל אפקט משולש: ברביקיו, תנור אפיה ותנור עישון, ללא עשן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר