ישרוטל "מבטחת" את השירות ללקוח עם תעודת אחריות

מנכ"ל ישרוטל: "אנו מאמינים ביכולתנו להעניק לאורחים שלנו את רמת האירוח הגבוהה, האיכותית והאדיבה ביותר, ועל כן גם מתחייבים לפצות את אורחינו שאינם שבעי רצון"

הנהלת מלונות ישרוטל, אשר הייתה הראשונה והינה היחידה עד היום לתת תעודת אחריות לאורחיה, העלתה את הרף הגבוה שכבר הציבה לעצמה – וצרפה לרשימת המחויבויות שלה גם את יחס צוות המלון לאורחים.רפי שדה ישרוטל

כך, אורחים שיחושו כי צוות המלון אינו קשוב דיו לצרכיהם, ולא עושה כל שביכולתו לטפל בפניותיהם או לסייע להם בכל נושא המצוי בשליטת המלון – יקבלו הנחה מיוחדת של 15% ממחיר החדר באותו יום.

"אנו בישרוטל מחויבים להעניק לאורחים שלנו רמת אירוח גבוהה, איכותית ואדיבה ביותר. אנו משקיעים ללא הרף במוצר שלנו, ומאמינים בו וביכולתנו לקיים מחויבות זו ולשמור אותה לאורך זמן – וזאת בהמשך לדרישות הקפדניות שאנו דורשים מעצמנו" אומר רפי שדה, מנכ"ל ישרוטל.

תעודת האחריות של ישרוטל מפרטת גם כיצד המלון יפצה את האורחים במקרים בהם לא יצליח המלון לעמוד בהתחייבויות.
לדוגמא: חריגה של עד שעה מקבלת החדר במועד המובטח תזכה את האורח ב- 15% ממחיר החדר, חריגה של יותר משעה כבר תזכה את האורח ב- 25% הנחה. תקלה בחדר האורח שלא תטופל לשביעות רצונו, תזכה אותו ב-15% הנחה ממחיר החדר באותו יום.
אורח שיחוש שהמלון לא עמד בהתחייבות למזון איכותי, טרי ומגוון אשר יוגש לאורחים בחדרי האוכל ובמסעדות המלון, יקבל שובר בשווי של 100 ₪ למימוש במסעדות המלון, באופן מיידי או בחופשתו הבאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר