להתארח בחו"ל במלונות עם צבעים אופטימיים – מסתבר שגם אפור הוא כזה

אחרי תקופה ארוכה של ביאוס, לכבוד השנה העברית החדשה שרק החלה, מציעים המומחים של Booking.com להתמלא במעט תקווה, יציבות ואופטימיות. הם עושים זאת אחרי שחקרו יותר מ-28 מיליון מקומות אירוח רשומים בלמעלה מ-153,000 יעדים ברחבי העולם, כדי למצוא שבעה יעדים מרהיבים בגווני צהוב המסמל אופטימיות ושמש, ואפור המסמל יציבות לאחר תקופה ארוכה של חוסר וודאות. מקומות אלה בולטים בעיצוב צבעוני, והם מציעים תמונות של תקווה וכוח לקראת השנה החדשה.

Angad Arts Hotel – סנט לואיס מיזורי ארה"ב

מלון הבוטיק הייחודי, הממוקם בלב שכונת Grand Center Arts בסנט לואיס, מספק לאורחיו הזדמנות לנוח ולהירגע במגוון חדרים בעיצוב מונוכרומטי בכל גווני הקשת. בזכות תשומת לב לפרטים שמנקרת עיניים ועיצוב מסוגנן במיוחד, האורחים יכולים להיסחף בתחושת השמחה שנשפכת מהקירות הצבועים בצהוב, הצבע המושלם לשהייה עליזה ומלאת חיים. לא משנה באיזה גוון יבחרו האורחים, כל החדרים מספקים רקע מרשים לתמונות, עשיר בפינות חמד מופלאות ומעוררות השראה, שיעזרו לכם לצלם את התמונה המושלמת לרשתות החברתיות, ברגע שיהיה שוב בטוח לטייל.

Hotel Ottilia by Brøchner Hotels – קופנהגן דנמרק

המלון מעוצב בסגנון נורדי מינימליסטי והוא שוכן באזור קרלסברג שבקופנהגן בתוך מבשלת הבירה הידועה, מה שגורם לכל חובבי העיצוב והבירה להרגיש מיד בבית. המלון משלב את האלמנטים המקוריים של מבני המבשלה, יחד עם מראה תעשייתי מגניב. התוצאה היא הנאה לעיניים. המבנים מעוצבים בגווני אפור, עם גופי תאורה מרשימים וחלונות פנורמיים עגולים המשקיפים על הכיכר – כל אלה הם רק חלק מהמאפיינים שהופכים את מקום האירוח הזה ליצירת אמנות אמיתית.

Hotel Negresco – ניס צרפת

המלון ההיסטורי נבנה בתחילת המאה ה-20, ופתח את שעריו לראשונה בשנת 1913. המלון מציע נוף  לרצועת החוף ולטיילת האנגלים (Promenade des Anglais) הפופולרית בניס. המלון מעוצב בגוונים שונים ובוהקים של צהוב, החל מהגוונים הזהובים והאלגנטיים המקשטים את סוויטת נפוליאון כמחווה לאלגנטיות לעידן שחלף, עד לגוונים הרעננים והשמשיים שמככבים באגף החדש והמשופץ של המלון, בהשראת השמש הנצחית שבזכותה התפרסם אזור קוט ד'אזור (Côte d'Azur) – חוף התכלת של הריביירה. החל מהסגנון המצועצע של תקופת לואי ה-13 ועד לאומנות עכשווית, 500 שנים של היסטוריה מוצגות ברחבי מקום האירוח המסוגנן והמרשים הזה, כך שאי אפשר להישאר אדישים מול תחושת האופטימיות לגבי השנה הקרובה.

Duxton Reserve – סינגפור

מלון Duxton Reserve שוכן בלב אזור טנג'ונג פגר (Tanjong Pagar) בסינגפור, והוא מציע שילוב מסקרן של סגנונות סינים, מלזים ואירופאים עם העיצוב בגוני צהוב מנצנצים, הבולטים  כקווי הדגשה זוהרים ברחבי המלון האלגנטי.  המסעדה הסינית המודרנית של המלון, Yellow Pot, מרשימה לא רק בזכות המנות הטעימות שלה, אלא גם בזכות הכדים והכלים המיוחדים בצבע צהוב בולט שמקשטים את הקירות. השימוש הנרחב בצבע צהוב יוצר זרימה אנרגטית וממריצה בכל רחבי המלון, ומהווה נקודת אור של יוקרה.

COMO The Treasury -פרת' אוסטרליה

מלון COMO The Treasury בלב פרת' שוכן בין מבנים היסטוריים מאמצע המאה ה-19, וחלל הפנים שלו יוצר תחושה מרגיעה של ניטרליות ואיזון באמצעות שימוש חכם בגוונים מחמיאים של אפור. המלון שופע סגנון, כאשר כל אחד מהחדרים היפים בו מעוצב בסגנון מינימליסטי מרגיע, והם כוללים כורסאות מאמצע המאה שעברה ופנלים בציפוי כסף. כבונוס, פינת האוכל הפרטית של המלון משלבת גוונים שונים של אפור ביחד עם גוונים צהובים בוהקים, היוצרים אווירה שמייצגת בצורה הטובה ביותר את הצבעים הנבחרים לשנה הקרובה – היא מציגה חלוקה שווה של שובבות ועמידות, והיא אידאלית כדי ליהנות מזמן איכות סביב השולחן עם המשפחה והחברים, כאשר המצב יאפשר זאת.

Hotel de la Coupole – MGallery – סאפה וייטנאם

בהשראת הצבעים התוססים האהובים על קהילות מקומיות באזור סאפה (Sa Pa) ואופנת העילית הצרפתית, מיקום יפהפה זה הוא חוויה בפני עצמו. מלון Hotel de la Coupole – MGallery, השטוף בגוני צהוב עזים מבפנים ומבחוץ, משקיף על הנופים עוצרי הנשימה של עמק סאפה (Sapa Valley) ושל ההרים המרשימים שמקיפים אותו. בזכות החדרים האלגנטיים הצבועים בגווני זהב עזים והעיצוב בהשפעה צרפתית, האורחים יסחפו בקלות לתוך עולם של אופטימיות, הארה ויצירתיות.

 The Pantone Hotel Brussels – בלגיה

עבור מי שמעוניינים בקטלוג הצבעים המלא של חברת פנטון, מלון בוטיק זה הוא המקום המושלם לבלות לילה יחיד במינו בבריסל. המלון, פרי יצירתם של מעצב הפנים מישל פנמן (Michel Penneman) והארכיטקט אוליבייה הנרט (Olivier Hannaert), מציע חדרים המעוצבים כל אחד בגוני צבע שונים, והם כוללים צילומים בלעדיים בגוונים תואמים של האומן הבלגי, ויקטור לוי (Victor Levy). לא משנה איזה גוון אתם מעדיפים, מקום מפלט זה מציע משהו לכל חובבי העיצוב, כולל חנות מלאה במתנות ייחודיות בגוונים שונים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר