לחם יין – ביסטרו בקו נקי

"לחם יין" הוא ביסטרו שעובד כבר שש שנים, כמקום שהחל ממעדנייה ובית קפה קטן עם תפריט מצומצם ומוצרים איכותיים וייחודים התפתח לביסטרו מצוין, עם אוכל איכותי בקו מאוד נקי

לכתוב על עוד מסעדה ועל איכות האוכל שלה זה טיפה משעמם לטוב ולרע. נאמר ש"לחם יין" הוא ביסטרו שעובד כבר שש שנים, כמקום שהחל ממעדנייה ובית קפה קטן עם תפריט מצומצם ומוצרים איכותיים וייחודים התפתח למסעדה וביסטרו מצוין, עם אוכל איכותי בקו מאוד נקי. הגענו ללחם יין לבדוק את תפריט החורף המשלב מנות אסיאתיות.

לכבוד המאורע, אהובתי ואני לא אכלנו כל היום, כמובן איך אפשר ? כשהגענו, נאמר לנו כי המנות של הטעימות יצאו עוד מעט ובינתיים אפשר להזמין כל שנרצה. אמרו – ביצענו.

מנה ראשונה של בצק פריך מסוג פסטילייה ממולא בשר טלה וצנובר, הבשר איכותי והטחינה ביתית וטעימה, מצוין למנה ראשונה למרות שטיפה קטן (אך עובר בהחלט).

למנה עיקרית הזמנו דניס אפוי עם גרטן תפוח-אדמה (חתוך דק) וסנדביץ' סינטה עם תפוח-אדמה אפוי – אכן מנות מצוינות וטובות למרות שמנת הדג יקרה מדי יחסית לגודלה.

חבל היה כי מנות תפוח-האדמה היו מתוקות מדי ואולי עדיף לשמור על הטעם הטבעי שלהן, בנוסף, בקושי ראינו את הצלחות היפות במקום כי האור מעומעם מדי – "תדליקו ת'אור חבר'ה" – לא רואים את האוכל המצוין שיוצא מהמטבח.

העיצוב הייחודי שייך לרונה, אחת מבעלות המקום, אישה מקסימה שעברה בין הסועדים ואף אנחנו שוחחנו איתה קלות. כאשר יושבים בלחם יין לא מרגישים כמעט כי אתה ביהוד, העיצוב, האווירה והטעם מזכירים פינה שקטה בתל-אביב.

המופע המרכזי החל ללא הודעה מוקדמת, מנות זרמו לשולחננו. ביניהם פגשנו צלחת מרק ראמן – מרק עם חזה עוף, טופו וביצה קשה. כן, ביצה קשה במרק דבר מדהים (מסתבר…), סאטה עוף פריך עם רוטב חמאת בוטנים – מעניין, אך הרוטב היה דליל מדי.

סלט טופו עשיר ומיוחד, טבעות הבצל המטוגנות עם סויה היו שילוב מעניין בפה ולמי שמפחד מטופו זו יכולה להיות מנת ניסיון מוצלחת.

אחרי כל זה, הגיע הקינוח – הגישו לנו פבלובה שוקולד לבן ופרופיטורולים מצוינים. קינוחים איכותיים ומפתיעים, והמחיר מצדיק את גודל ואיכות המנה.

קצת מחירים: שיפודי עוף טריאקי (53 שקל), מרקי ראמן עשירים (49 שקל), שיפודי טופו בוינגרט הויסין (47 שקל) , שיפודי סאטה (48 שקל), דג בטמפורה (52 שקל) ועוף טנדורי קלאסי (51 שקל).

אז בקיצור חברים וחברות, אם אתם בסביבה או סתם רוצים להתפנק על מקום רומנטי ואינטימי עם אוכל איכותי, גשו ל"לחם יין" ותגידו שאהובתי שלחה אתכם.

לחם יין
דרך החורש 4, קריית סביונים, יהוד
טלפון: 03-6321793/4

אתר האינטרנט של המסעדה
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 08:00-01:00
ו'- 08:00-15:30

אייל פינקלשטיין
שף ויועץ קולינארי,
קייטרינג קומו
טל: 050-5350130

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר