לילה חי מאוד חמישי 7.1: השף של שרתון ת"א והיינן של קטלב

ביום חמישי 07.01.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור,מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר. הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ביום חמישי 07.01.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'.
בידור,מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר. הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
הפרק ה- 12 במותחן בהמשכים "רצח בלילה חי מאוד" שכותבת הסופרת אדיבה גפן, וישוחק בשידור חי ב"לילה חי מאוד" על ידי השחקנים אבי אדווי ,אסתי שיגאני ועדי פאר, בראשותו ובביומו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר .
אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.
עוד בתוכנית:
רמי דנוך ולהקת "צלילי העוד"
– במחווה לשירי ג'ו עמר, לקראת מופע. רמי – שירה, פאר דנוך – שירה, רוני דלאל – עוד, ברק רוני – קלידים, יהודה קיסר – גיטרה, משה מוסרי – דרבוקה, אבי שם טוב – בס.
אבי ניסים וליאור פרלמוטר – אסטרל פרוג'קשן – הרכב טראנס ישראלי שזכה להצלחה בישראל ובעולם, יחד עם הגיטריסט רואי סלע והזמר גילי קחלון – ג'וי.
טל-יה (טלי הררי) – זמרת ויוצרת המעבירה את המסרים שלה דרך השירים,ל קראת אלבום שני. את כל המילים והשירים כתבה והלחינה סיגל מן, חברתה של טל-יה, שתהיה באולפן.
דנה קמה ורצה (דנה שמש) – מאמנת כושר אישי עם טיפים לאורח חיים בריא.
הראל מורד ורואי בר לוי – עם מופע נונסנס "המופע המופרע של הראל ורואי".
בת חן ודדי וינוגרדוב – עם מיזם עסקי חדש שנקרא "תגידו לי". שירות טלפוני שנותן מענה אנושי לשאלות בכל התחומים, למי שלא מתמצא באינטרנט או שאינו ליד מחשב.
המיסטיקנית גילה בויום – תקשור, מטוטלת, קלפי טארות, קריסטלים, אסטרולוגיה ונומרולוגיה.
היינן יוסי איטח – מיקב "קטלב" שבמושב נס הרים מדרום מערב לירושלים, מזרחית למערת הנטיפים. הכרם אותו נטע יוסי משתרע על שטח של 14 דונם בגובה 670 מ', ונמצא במושב נס הרים. זני היינות: קברנה סוביניון, מרלו,סירה ופטיט וורדו.
השף צ'רלי פדידה – השף של מלון שרתון תל אביב. דור שלישי למשפחה של שפים, עם מנות חורף של תבשילי בשר, מנות גורמה צרפתי ותפריט ים תיכוני.
תומר סגיס
עמיקם ריקלין

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות,הצעות ,רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע. הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד" .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר