לילה חי מאוד 14.10: יקב דדה, אמורה מיו ופיצה פצה

ביום חמישי 14.10.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 14.10.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
המוסיקאי היוצר עילי בוטנר – לקראת מופע משירי האלבום החדש שלו עם חברים זמרים, במסגרת פסטיבל תל אביב למוסיקה 2. יחד עם ענת בן חמו – זמרת יוצרת שבאלבום של עילי שרה שני שירים. עילי – גיטרה אקוסטית, יוחאי בלום – פסנתר.
להקת "אל המשורר" – שרים ומספרים ביאליק בלחנים חדשים באלבום ומופע. אנשי הלהקה, חברים הרבה שנים, יצרו את האלבום כשמטרתם היא "ביאליק להמונים". בועז אלברט – שירה וגיטרה אקוסטית, חי שושן – בס ושירה, טל גולדברג – גיטרות, אורי מייזלמן – תופים, איה אלברט – חליל צד.
הזמרת והשחקנית ניצן אשל.
דובלה רייזר.

עו"ד דן חי – ההגנה על הפרטיות בישראל, מאגרי מידע, קניין רוחני, תקשורת, לשון הרע ודיני ספורט.
איש היין ג'קי חזן – שעוסק בענף היין שנים רבות בייעוץ והקמה של יקבים.
היינן אלירן חזן – שניהם מיקב דדה שהוקם בשנת 2007 בחוות מקורה במורדות המערביים של הכרמל, בכרם מהר"ל. ליקב שלושה יינות: קברנה שיראז 2007, מרלו שיראז 2007, ומלבק ברברה 2007.
שלומי סלומון – השף והבעלים של אמורה מיו – טרטוריה כמו באיטליה, ופיצה פצה – פיצרייה קלאסית המעסיקה אנשים עם מוגבלויות כפתח להשתלבות בחברה. פרויקט תעסוקה למעלה מ- 17 שנה.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר