לילה חי מאוד 18.8: יקב טעם ארז בבנימינה

ביום חמישי 18.8.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 18.8.11 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
אלי גורנשטיין
– עם מופע ואלבום חדש – "ונחיה", שצמח מתוך הריסות תאונת הדרכים הקשה שחווה לפני כשנתיים. אלי אסף טקסטים של משוררים: אברהם חלפי, אבות ישורון, חנוך לוין, נתן יונתן ועוד. הלחנים של שלמה גרוניך, שלמה יידוב, יוני רכטר, אלון אולארצ'יק, וגיא וינגרטן שגם עיבד והפיק מוסיקלית את האלבום וינגן פסנתר בתוכנית.
מיכאל ושמרית גריילסאמר – מיכאל גריילסאמר פרץ לתודעה עם שני שירים: "אשתי היקרה" ו"יאללה בואי". שמרית שרה, כותבת ומלחינה יחד עם מיכאל. שילוב של נגינת כינור ווירטואוזיות וורסטיליות מוזיקלית שנעה בין רגאיי לרוק-פופ איכותי .
מיכאל – כינור ושירה, שמרית – גיטרה ושירה, אוהד עילם – בס ושירה, תמיר גרוס – קלידים, עמית שגיא – גיטרה חשמלית, אוריאל סודרין – תופים.
דובל'ה רייזר.
משה טוב
– צייד הכייסים. האיש בעל אלף הפרצופים. איך לשמור על החפצים שלנו וסיפורים על תפיסת כייסים.
הקומיקאית דינה אור – "זה יגמר בצחוק גדול…."
מדריך הטיולים והמרצה עוזי טאובר – עצות וטיפים למסלולי טיולים.
היינן ארז רזניק מיקב טעם ארז – יקב בוטיק בבנימינה לייצור יין-פירות, ליקרים ומעדנים. יין-פירות מיוצר בתהליך דומה לייצור יין ענבים, והליקרים עשויים מפרי. ארז הוא דור שלישי לחקלאים בארץ ישראל. מגיל צעיר עזר להוריו במשק, וכן גידל בעצמו תותים, תפוחי אדמה, תירס ועוד. העיסוק הנוכחי הוא מעין שיבה הביתה, ומאחד את אהבתו לעבודת האדמה ולאוכל ומשקה טובים ואיכותיים.
יהודה אליאס – חידושים, גאדג'טים, ומערכות מתוחכמות למכוניות.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר