לילה חי מאוד 19.8: אבי פלדשטיין יינן יקב סגל ומיזם קולינרי חדש

ביום חמישי 19.8.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 19.8.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
הדיפלומט עופר מזר – ולהקתו "הזרים" במופע אקוסטי. עופר – שירה, גיטרה חשמלית ואקוסטית, חיליק ג'נו – גיטרה חשמלית ואקוסטית, רועי גרינברג- קלידים, נטלי אלוש – שירה.
שחקני ההצגה "מעגל הגיר הקוקזי" בתיאטרון הקאמרי – עלילת המחזה מתרחשת בגיאורגיה הפיאודלית בתקופת המלחמה עם אירן. וכמו בשנה בה הוצג לראשונה, 1948, המחזה עדיין עוסק בנושאים החברתיים הבוערים: צדק ואי צדק, עשירים ועניים, מלחמה ושלום, ולמי מגיע מה בעולמנו.
המוסיקאי טל בלכרוביץ – המנהל המוסיקלי של ההצגה, לקראת מופע עם לחנים ושירים שלו.אבי פלדשטיין, יקב סגל
סניה קרויטור – הכנר הוירטואוז והיוצר.
היינן אבי פלדשטיין מיקב סגל – עם היינות החדשים של היקב: רכסים דובב מרלו 2006 , רכסים דישון קברנה סוביניון 2007, רכסים דובב ארגמן 2007- מענבים שהגיעו מכרמי דובב ודישון שבגליל העליון.
טליה טולקוביצ'ר – העורכת של מטרופוליס מוסקבה: נקודות ציון, כתבות, חיי העיר, מדריך ועוד.
דובלה רייזר.
השף ניקי גרנר –
עם מיזם חדש.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר