לילה חי מאוד 6.1.11: מסעדת הקומה ה- 11, יקב נחשון ותערוכת הבירה

ביום חמישי 6.1.11 התוכנית "לילה חי מאוד" משודרת אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 6.1.11 התוכנית "לילה חי מאוד" משודרת אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
להקת "סינרגיה"
– עם סינגל ראשון " חתום באש" מתוך אלבום חדש חמישי במספר, שנה אחרי הוצאת האלבום האקוסטי. רון הופמן – קלידים ושירה, רועי גפן –גיטרה חשמלית, בנואה מחייסי – גיטרה חשמלית, עירון שבתאי – בס, תומר מייזנר – תופים.
זמרי וזמרות האופרה הישראלית – מתוך "ארנני" מאת ורדי; לראשונה באופרה הישראלית, וקטעים מתוך קונצרט שיוקדש לדמותו של פיגארו – "מהספר מסביליה לנישואי פיגארו". מירלה גרדינרו, אפרת אשכנזי, יפעת ויסקופ ועוד.
FADE – מופע הפרידה של רענן פררה ורועי נווה – קומדיה סאטירית חדשה. שני שחקנים אנונימיים בני שלושים, ממורמרים ומתוסכלים מהמקצוע, עורכים לעצמם ערב מחווה והצדעה. במאי המופע – משה בן שושן.
דר' גדעון רון – דר' לרפואה סינית ונאטורולוג, מראשוני העוסקים ברפואה סינית בישראל מחבר "בריאות נוסח סין", עם "המכונה הכי משוכללת בעולם" – מבחר סיפורים סיניים על בריאות שכתב וחרז יחד עם יוסי בכר.
ריבי מאייר – מומחית להתנהגות וטיפול בחתולים. ייסדה וניהלה את העמותה למען החתול, עם חופשה מיוחדת בלונדון לחובבי חתולים, סיור היסטורי בעקבות חתולים ,פסלים, ומפגשים עם מומחים.
היינן, צלם ועיתונאי נתן ליפשיץ – מיקב נחשון שחזר לתפקוד מלא, עם היינות החדשים של היקב: פושקין – בלנד קברנה סוביניון, מרלו וקברנה פרנק 2007, נחשון – קברנה פרנק 2007, סלע – 2006 ו- 2007 – בלנד קברנה סוביניון, מרלו, סירה וקברנה פרנק, אילון – סירה.
השף אייל רוזנברג – ממסעדת הקומה ה- 11.
מאיר מזרחי איש הבירה – לקראת תערוכת הבירה הראשונה בישראל בשבוע הבא בתל אביב.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר