לילות לבנים בכנרת

"לילות לבנים בכנרת" ביוזמת עמותת התיירות עמק הירדן מעוררים את לילות חמישי באתרי התיירות סביב הכנרת בין התאריכים 24/7/08 – 14/8

כשהשמש שוקעת האקשן מתחיל…
לילות חמישי- 24 ביולי עד 14 באוגוסט, 2008

שייט לילי לאורך הירדן, טיולי ג'יפים, עיסויי מים,
טקס הטהרות אינדיאני, רומן בין בשרים לשוקולד ועוד ועוד
"לילות לבנים בכנרת" ביוזמת עמותת התיירות עמק הירדן, מעוררים את לילות חמישי באתרי התיירות סביב הכנרת בין התאריכים 24/7/08 – 14/8/08. .

לאוהבי האתגר והאדרנלין יחכו ג'יפים, תומקאר, אופניים, מרכבות או סירות קאנו אינדיאניות על נהר הירדן, לחוויה לילית תחת כיפת השמיים. הרוכבים יזכו למסע בדרכי עפר אשר לא מוכרות לאיש, בתוך הטבע הפראי ותצפיות בבעלי החיים שהלילה הוא יומם. השטים ייהנו מרוחבו ושלוותו של הירדן וכמוזיקת רקע, קולות הלילה והקסם באוויר.

לאוהבים מוצעת אהבה בגבעה, בחוות ורד הגליל אל נוף הכנרת עם ארוחה רומנטית וטיול רכיבה על סוסים לעת שקיעה. טיפול רוגע במים ועיסוי ליד הבריכה במרכז נגה, סדנאות אפיה מאוחרות ואינטימיות לזוגות בעוגתה, הנאות שוקולד מתוקות למבוגרים בפאב השוקולד בגליתא וכן רומן בין בשרים לשוקולד במרינדו.

לאוהבי הטעם הטוב – סדנת שוקולד לילית למבוגרים בגליתא, ארוחות לילה מאוחרות ובוקר מוקדמות ל"אפטר-פרטי" בעוגתה וריח מאפים מעיר את המבקרים "אגדת לחם" בגשר הישנה. גם חומוס בנגלי, בצל עצי פיקוס בנגלי עתיקים, ביסטרו בר דרום אמריקאי – מינוס 200, מסעדת הדגים של עין גב, חוויה בחוות "עז עיז", חליטה גלילית, תמרים וסיפור מרתק בתמר בכפר ותפריט לילה מיוחד במרינדו.

אוהבי ההיסטוריה מוזמנים לתור בחצר כנרת דרך הספרים, לפגוש את הזקן מנהריים ולצפות בסיפורי חלוצי גשר הישנה. גם מחכה הצצה לילית לתצוגה מרהיבה של טבע הארץ בבית גורדון, סיור מזמר בעקבות שירייה של נעמי שמר וצוהר אל ילדות בקיבוץ מאז קום המדינה. לאוהבי החיות מוצע סיור עששיות בג'ונגל כיף או להכיר את הרגלי השינה של עופות ויונקים ב"גן וחיות". משפחות יוכלו לצאת יחד לטיול שחרית לבנבן מתובל בצבעי הזריחה, כמו פעם, בתנועה או להנות מטיול עששיות משפחתי בפארק הירדן, בסגנון מחפשים את המטמון.

אוהבי האמנות ימשכו אל פתיחת התערוכה החדשה בבית יגאל אלון, סדנת לימודי אמנות וגלריה מינוס 200, הצגת היחיד "אני והסבתא בחצר כנרת או ל"צעצוע וסיפור" בנגריה של סבא יוסי. אוהבי המיסטיקה מוזמנים לטקס היטהרות אינדיאני, עם מעגל תפילה ושירה ברחם אמא אדמה וכן לחוויה אסטרולוגית מעל וסביב גלגל המזלות של רצפת הפסיפס בגן הלאומי חמת טבריה. לאוהבי הכיף: טיפולי פינוק, מעיינות תרמו מינראליים, תנינים ותוכים בחמת גדר, סרטי איכות על הדשא בבית גבריאל, סיורכבת בקיבוץ עין גב ולקינוח גלידריה על שפת הכינרת.

לילות לבנים בכנרת, ערבי חמישי, ב- 24 ו- 31 ביולי וב- 7 ו-14באוגוסט 2008
לפרטים נוספים: www.ekinneret.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר