ללי מציע את הסנגריה שתצנן את הקיץ הלוהט

את הסנגריה אפשר לשתות כפי שהיא, והיא מהווה גם בסיס לשילובים מגוונים: החל בערבוב עם פירות עד להוספת משקאות שונים, וניתן להרכיב ממנה קוקטיילים מגוונים. בתערוכת BARMAN'S 2008 שתתקיים בהיכל נוקיה בת"א, 1 עד 3 ביולי, יציג ללי נתיב משקה בשם B4 שמונע האנג אובר (חמרמורת) לאחר שתייה מרובה של אלכוהול

משקה הסנגריה המקורי הוא עתיק יומין, שהחל את דרכו באזור הים התיכון, מקום שם היין והפירות מצויים בשפע, ואנשים מחפשים משקה קר שיצנן את הקיץ הלוהט.
ללי, או בשמו המלא אפרים נתיב, הוא איש יין ותיק, שעבר עליות וירידות בענף, ונראה כי הוא מוצא את ייחודו בסנגריה "לוליילו" – LOLAILO המשווקת בשקית אטומה בתוך קופסה קלה לנשיאה בנפח 3 ליטר – (B.I.B (BAG IN A BOX (המחיר בחנויות: 85-95 ש"ח, רשימת החנויות באתר).
ללי אומר כי שיטת אריזה זו היא הטרנד החם ביותר היום בתחום היין ברחבי העולם: צרפת, איטליה, אוסטרליה, ארצות-הברית ועוד.
ומכל מקום, לאלה שעדיין אינם מכירים את יתרונות ה- B.I.B ה"לוליילו" משווקת גם בבקבוק של 750 מ"ל.
ובאשר לסנגריה, לדבריו היא מהטובות בספרד.

איך הגיע ללי אל הסנגריה?
"אל הסנגריה התוודענו לפני כעשר שנים, באחד מביקורינו בברצלונה", הוא מספר. "בכל מסעדה אליה נכנסנו הגישו לשולחן קודם כל קנקן סנגריה (המשקה הלאומי הספרדי), ונוכחנו ששתייתו קלה וגורמת לתחושה נפלאה של עליזות אך לא לכבדות.
החלטנו שאין משקה המתאים יותר למזג האוויר בארץ ולאופי השתייה הישראלי.
סנגריה היא משקה מרווה, מרענן, ממריץ וממסטל, ותכונתו המדהימה ביותר היא שלאחר זמן קצר תחושת ההתמסטלות נעלמת כאילו לא שתית – אין תחושת הכבדות של האלכוהול.
התחלנו לייבא את הסנגריה לארץ. המשקה לא היה קיים בשוק הישראלי, וכל מי שנחשפו אל הסנגריה שהבאנו וביקרו בעבר בספרד, בפורטוגל ובעוד ארצות שבהן נהנים מהמשקה הזה, התרפקו בגעגועים על המשקה שממנו טעמו בעבר ושהתחבב עליהם – נשים וגברים כאחד".

סנגריה לוליילו עשויה מיין ספרדי ומיצי פירות, אשר מרככים את היין האדום ומוסיפים לו ניחוח מיוחד ומתיקות טבעית. קל מאוד לשתות את המשקה הזה בזכות מתיקותו וכמות האלכוהול הנמוכה (7%).

את הסנגריה אפשר לשתות כפי שהיא, והיא מהווה גם בסיס לשילובים מגוונים: החל בערבוב עם פירות עד להוספת משקאות שונים, וניתן להרכיב ממנה קוקטיילים מגוונים.
ללי מציין כי אמנם נהוג לשתות את סנגריה לוליילו קרה, אך ניתן להגיש אותה חמה (בדרך כלל בחורף), גם כפונץ' במסיבות.


למנוע את החמרמורת
בתערוכת BARMAN'S 2008 שתתקיים בהיכל נוקיה בת"א, 1 עד 3 ביולי, יציג ללי נתיב משקה בשם B4 שמונע האנג אובר (חמרמורת) לאחר שתייה מרובה של אלכוהול – תרכובת של ויטמינים שמזרזים את סיום השפעת האלכוהול ומקצרים אותה מ-8-10 שעות לכשעה וחצי.
ללי אומר כי כך נעלמת "תסמונת הבוקר שאחרי". בכל מקרה בתערוכה הוא יציג את ה- B4 לצד סנגריה לוליילו – מה שבטוח בטוח.


ללי אפרים נתיב
נתיב יין בע"מ
טל. 054-4280581
www.sangria.co.il
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר