לקוחות מחלקת העסקים של דלתא ייהנו מיצירותיה הקולינריות של השפית מישל ברנסטיין

נוסעי מחלקת העסקים בחברת התעופה דלתא איירליינס מתל אביב לאטלנטה, נהנים מתפריט חדש אותו הכינה אחת מהשפיות המפורסמות ביותר בארה"ב, מישל ברנסטיין, אשר כשפית מייעצת לדלתא, עיצבה מנות עיקריות ותוספות שהן חלק ממאמציה המתמשכים של דלתא להגביר את חווית הטיסה במחלקת העסקים

נוסעי מחלקת העסקים בחברת התעופה דלתא איירליינס מתל אביב לאטלנטה, נהנים מתפריט חדש אותו הכינה אחת מהשפיות המפורסמות ביותר בארה"ב, מישל ברנסטיין, אשר כשפית מייעצת לדלתא, עיצבה מנות עיקריות ותוספות שהן חלק ממאמציה המתמשכים של דלתא להגביר את חווית הטיסה במחלקת העסקים.

מחלקת העסקים של דלתא מציעה לנוסעים חוויה קולינרית אישית בת 5 מנות, המוגשת על פי העדפותיו של כל נוסע, וכן תפריט יין מקורי וזוכה פרסים.
ברנסטיין – אחת מהשפיות הבולטות והחשובות בארה"ב, אשר לאחרונה פתחה במיאמי את המסעדה מיצ'י'ס, ביסטרו בסגנון ים תיכוני – יצרה למחלקת העסקים תפריט מתובל ועכשווי, תוך שמירה על החזון הקולינרי שלה וניסיונה הרחב כשף. בין המנות העיקריות אשר יוגשו בטיסות דלתא בין ארה"ב וארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, אירופה, ישראל ויפן עד אוקטובר הקרוב:
§ ספטמבר מישראל לארה"ב: סטייק טנדרלוין בקר בגריל עם פולנטה צ'ימיצ'ורי ופטריות.
§ ספטמבר מארה"ב לישראל: עוף ביין אדום עם עגבניות, זיתים, צלפים, מחית תפוחי אדמה ואפונה.
§ אוקטובר מישראל לארה"ב: דג סלמון בגריל עם כרוב מוקפץ, פיטריות שיטקי וזיגוג של יין אדום, מוגש עם פירה של כרובית.
§ אוקטובר מארה"ב לישראל: דג גרופר צרוב עם ג'ינג'ר, ליים, קוסברה, אפונת שלג, נבטי שעועית, אדממה ואורז יסמין.

דלתא איירליינס מציעה ללקוחותיה שירות ליותר יעדים מכל חברת תעופה בינלאומית אחרת – ל-295 יעדים ב-46 מדינות. עם יותר מ-50 נתיבי טיסה בינלאומיים חדשים שנוספו בשנה האחרונה, דלתא היא חברת התעופה האמריקאית הבינלאומית הגדלה בקצב המהיר ביותר, והיא אף חברת התעופה המובילה בעולם בטיסות בין ארה"ב לאירופה עם שירות ל-29 יעדים טרנסאטלנטיים. לאמריקה הלטינית, דלתא מציעה קרוב ל-500 טיסות שבועיות ל-47 יעדים, והיא נעשית במהירות חברת התעופה השנייה בגודלה באזור.
בני הברית השיווקיים של דלתא אף מאפשרים ללקוחות לצבור ולפדות SkyMiles על יותר מ-14,000 טיסות המוצעות על ידי SkyTeam ושותפים אחרים. דלתא נמנית על החברות המייסדות את SkyTeam, ברית תעופה גלובלית שמספקת ללקוחותיה כר נרחב של יעדים, טיסות ושירותים עולמיים. כולל שותפיה לברית SkyTeam, דלתא מציעה טיסות ל-470 יעדים ברחבי העולם ב-96 מדינות.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר